ابراز خرسندی وزیر ورزش از تشکیل شورای تخصصی ورزش صداوسیما، سلطانی فر: تعامل مان بیشتر می گردد

به گزارش حمایت از تولید ملی، وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از تشکیل مجدد شورای تخصصی ورزش سیما گفت که با این کار تعامل بیشتری بین رسانه و ورزش بیشتر خواهد شد.

ابراز خرسندی وزیر ورزش از تشکیل شورای تخصصی ورزش صداوسیما، سلطانی فر: تعامل مان بیشتر می گردد

به گزارش حمایت از تولید ملی، به تازگی و با حکم رئیس سازمان صدا و سیما، علی فروغی که مدیریت شبکه سه سیما را برعهده دارد به عنوان رئیس شورای تخصصی ورزش سیما منصوب شد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از تشکیل این شورا، ابراز امیدواری کرد از این پس حمایت ها و پشتیبانی ها از ورزشکاران و تیم های ورزشی کشور بیش از گذشته و تخصصی تر انجام بگیرد.

سلطانی فر در این خصوص گفت: ما در بخش ورزش در قالب ستاد عالی بازی ها همه ظرفیت ها و امکانات مان را در قالب شورای عالی ورزش متمرکز کردیم که بتوانیم بهره وری خود را بالا ببریم. طبیعتاً در مجموعه کانال ها و شبکه های مختلف صداوسیما هم اگر هماهنگی و همگرایی به وجود بیاید و سیاست و رویکردی واحد و در حقیقت یک سمت و سو به وجود بیاید و همه یک سیاست و یک جهت را دنبال نمایند، به عنوان یک رکن مهم در جهت رشد و توسعه و پیشرفت ورزش کشور عمل خواهند کرد و بیش از پیش یار و یاور ورزش کشور در رشته ها و رویدادهای مختلف خواهند بود.

وزیر ورزش اضافه نمود: صدا و سیما نقش بسیار محوری و مشخص نماینده دارد و این هماهنگی که با تشکیل این شورا و انتخاب رئیس آن به وجود آمده، مطمئنا خیلی خوب می تواند این یاری و پشتیبانی ها را داشته باشد.

وی توضیح داد: خیلی امیدوار هستم با تعاملی که از قبل وجود داشته و در آینده تقویت خواهد شد فرایند رو به رشد این تعامل ادامه یابد و رسانه هم در کنار مجموعه مدیریت ورزش کشور نقش خودش را به خوبی ایفا نماید و ما بتوانیم حمایت های مردم را داشته باشیم.

سلطانی فر گفت: امیدواریم مسائل و مسائل مان را به وسیله رسانه توسط کارشناسان واقعی و صاحب نظر که می توانند به دور از جهت گیری ها و بعضی غرض ورزی ها رشته های مختلف را مورد کارشناسی قرار دهند، مورد آنالیز قرار بگیرد و ما هم از نظرات آنها آگاه شویم. این وحدت و هماهنگی و یکصدا بودن و یک سیاست بودن را به فال نیک می گیریم و امیدوار هستیم که باز بتوانیم این تعامل را گسترش دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ابراز خرسندی وزیر ورزش از تشکیل شورای تخصصی ورزش صداوسیما، سلطانی فر: تعامل مان بیشتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز خرسندی وزیر ورزش از تشکیل شورای تخصصی ورزش صداوسیما، سلطانی فر: تعامل مان بیشتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید