امید به پیروزی الزوراء بر النصر داشتیم، راستا صعود ما ادامه دارد

به گزارش حمایت از تولید ملی، علیرضا منصوریان شامگاه سه شنبه پس از پیروزی دلچسب دو بر صفر تیمش در برابر الوصل امارات و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری پیرامون این دیدار گفت: بازی کیفیت بسیار بالایی داشت و در برخی لحظات تفاوت زیادی بین ما و حریف احساس می شد اما خدا را شکر می کنم که توانستیم امانتدار خوبی برای پرچم مقدس کشورمان باشیم و بازیکنانمان نشان دادند که توکل بر خدا و زحمت کشیدن و تلاش کردن می تواند هر سدی را از پیش پای آنها بردارد.

امید به پیروزی الزوراء بر النصر داشتیم، راستا صعود ما ادامه دارد

وی با بیان اینکه راستا ما هنوز تمام نشده است اضافه نمود: ما امیدوار بودیم که الزوراء بتواند النصر را شکست بدهد و من به بازیکنانم گفته بودم در صورتیکه الزوراء پیروز شود شما می توانید خوشحالی کنید اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و النصر در دقیقه 90 گل پیروزی خود را زد و باید بگویم که راستا ما هنوز تمام نشده است

سرمربی ذوب آهن پیروزی این تیم را به کارگران شرکت ذوب آهن تقدیم کرد و اضافه نمود: به مردم اصفهان و ایران تبریک می گویم و این پیروزی را به کارگران کارخانه ذوب آهن و همچنین هوادارانی که در ورزشگاه حاضر بودند تقدیم می کنم.

وی ادامه داد: من نگران بودم از اینکه مبادا یار دوازدهم خود را گم کنیم اما خوشبختانه هواداران ما را تنها نگذاشتند و ما احساس کردیم واقعاً بازی خانگی انجام می دهیم و اگر این هواداران نبودند ما در برخی مواقع انرژی که باید از سکو به زمین می آمد را کم می آوردیم.

منصوریان با ابراز رضایت از بازیکنان تیمش اضافه نمود: در مجموع از بازیکنانم راضی هستم و به این جوانان و همچنین به بزرگترهای تیم مثل حدادی فر، مظاهری بوحمدان، صادقی و غیره افتخار می کنم که امروز ثابت کردند اگر به خدا توکل کنند و زحمت بکشند می توانند راستا سخت خود را به خوبی طی کنند.

وی نتیجه 2 بر صفر را نتیجه خطرناکی دانست و اضافه نمود: ما از دقیقه 80 تا 90 می توانستیم 3 گل دیگر بزنیم اما این کار ممکن بود برای ما غرور کاذب ایجاد کند. امروز حریف ما تسلیم ما بود و زمانیکه حریف اجازه می دهد که شما راحت بازی کنید، باید مالکانه بازی کنید اما در برخی مواقع ما از دفاع به حمله می رفتیم و این من را ناراحت می کرد؛ وقتی بازیکن جوان در زمین داشته باشیم، حرص و جوش هم باید بخوریم.

منصوریان در پاسخ به سوالی پیرامون نقش حدادی فر در ذوب آهن، او را جز معدود بازیکنان بااخلاق ایران مطرح کرد و اضافه نمود: وقتی بازیکن بزرگی مانند حدادی فر با چنین شخصیتی دارید، می توانید به راحتی تیم را به او بدهید و او کنترل رختکن را در دست می گیرد. حدادی فر جز معدود بازیکنان با اخلاق لیگ و برای بازیکنان جوان الگو است و با وجود او خیالمان بابت همه چیز راحت است و تنها باید شرایط بدنی او را کنترل کنیم.

سرمربی لشکر سبز، برای دیگر تیم های ایرانی نیز آرزوی موفقیت کرد و اضافه نمود: فارغ از هر اسم و رنگی، امیدوارم دیگر کنندگان جمهوری اسلامی ایران نیز از گروه خود صعود کنند.

وی سعید آذری را یکی از بهترین مدیرعامل های ایران دانست و اضافه نمود: آقای آذری آدم زیاده خواهی هستند و این زیاده خواهی هم به ما کمک می کند و هم باعث شده در طی این 15 سال حضور در باشگاه ذوب آهن هر سال به عنوان بهترین مدیران انتخاب شود اما به هر حال مدیران بالادستی آذری هم باید به ما کمک کنند.

منصوریان با بیان اینکه آکادمی ذوب آهن می تواند این تیم را از بسکمک چیزها جدا کنید شرح داد: کارهای خوبی در آکادمی ذوب آهن شروع شده است و ما از 15 تا 19 سال بازیکن داریم که اینها می توانند در کنار قاسم حدادی فر و حمید بوحمدان لذت ببرند و تجربه کسب کنند. آکادمی ذوب آهن می تواند این تیم را از بسکمک چیزها جدا کند و مجموعه ذوب آهن هم تصمیم دارد از این آکادمی مانند یک گنجینه محافظت کند.

وی ذوب آهن را نیازمند حمایت توصیف کرد و اضافه نمود: تیم ما در مرحله اول به حمایت های سعید آذری نیاز دارد و از آن بهره می برد اما بعد از آذری بالادستی های او هم باید ما را حمایت کنند، در مجموع دوست دارم درباره آسیا رؤیا پرداز باشیم و این رؤیا پردازی با حضور سعید آذری و حمایت های او می تواند مانند یک ساختمان طبقه به طبقه پیش برود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امید به پیروزی الزوراء بر النصر داشتیم، راستا صعود ما ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید به پیروزی الزوراء بر النصر داشتیم، راستا صعود ما ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید