بارتزالی خرید بعدی یوونتوس را لو داد

به گزارش حمایت از تولید ملی، مدافع میانی سابق تیم فوتبال یوونتوس نام بازیکن بعدی که به این تیم خواهد پیوست را فاش کرد.

بارتزالی خرید بعدی یوونتوس را لو داد

به گزارش حمایت از تولید ملی، آندره آ بارتزالی مدافع میانی بانوی پیر که در انتها این فصل کفش هایش را آویزان می نماید، بیان کرد که راه راه پوشان تورین کریستین رومرو، مدافع میانی آرژانتینی تیم فوتبال جنوا را به خدمت گرفته اند.

از مدت ها پیش اخباری مبنی بر تمایل یوونتوس به خرید مدافع میانی جنوا شنیده می شد و اکنون کاپیتان دوم یووه این موضوع را تأیید نموده است. بارتزالی در گفت و گو با نشریه گاتزتا دلواسپورت، در پاسخ به این سؤال که با بازنشستگی او چه بازیکنانی جانشینان وی در تیم ملی ایتالیا خواهند شد، گفت: من امیدوارم که روگانی و رومانیولی بتوانند ستون های دفاعی مهمی برای تیم ملی باشند. به نظر آنها پتانسیل بالایی دارند که این برای یک بازیکن در پست مدافع حیاتی است. یک مدافع باید بتواند نقطه ثقل تیمش باشد.

وی اضافه نمود: آنها جوان هستند و کم کم پیشرفت می نمایند. مهم این است که بااستعداد هستند. رمرو هم پتانسیل بالایی دارد. او به یک گروه از بازیکنان ملحق می گردد و می تواند از آنها چیزهای زیادی بیاموزد. هم بونوچی و هم کیه لینی مدافعان فوق العاده ای هستند. اگر باهوش باشید و از آنها یاد بگیرید، قطعاً پیشرفت می کنید. به علاوه زمانی که شما به یوونتوس ملحق می شوید، علاوه بر اینکه بازیکن خوبی هستید، باید شخصیت تان را هم نشان دهید. این موضوع بسیار مهم است.

بارتزالی 38 ساله در ادامه در پاسخ به این سؤال که بهترین مدافع میانی غیرایتالیایی حال حاضر اروپا چه کسی است، گفت: دلیخت از آژاکس. او جوان و سرسخت است، اما الگوی واقعی از یک مدافع خارجی به نظر من سرخیو راموس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بارتزالی خرید بعدی یوونتوس را لو داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارتزالی خرید بعدی یوونتوس را لو داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید