بازرسی و نظارت 89 درصد مناطق آموزشی کشور در تیر و مردادماه

به گزارش حمایت از تولید ملی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش وپرورش گفت: بیش از 89 درصد مناطق آموزشی کشور در دو ماه تیر و مرداد مورد بازرسی و نظارت قرارگرفته اند.

بازرسی و نظارت 89 درصد مناطق آموزشی کشور در تیر و مردادماه

به گزارش حمایت از تولید ملی، علیرضاکمرئی با اشاره به آمار نظارت و بازررسی این اداره در دوماه تیر و مرداد اظهار کرد: 28 هزار و 641 مدرسه که شامل 89/26 درصد مدارس کشور و 633 ستاد ثبت نام معادل 28/83 درصد ستادهای منطقه ای استان های سراسر کشور مورد نظارت و بازرسی قرارگرفته اند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات گفت: از این تعداد 16802 مدرسه ابتدایی، 6848 مدرسه متوسطه اول و 4991 مدرسه متوسطه دوم و هنرستان بوده است.

وی اضافه نمود: از این تعداد 787 مدرسه در 20 استان توسط تیم های نظارتی ستادی و مابقی توسط استان ها و مناطق مورد نظارت قرارگرفته اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، وی در ادامه اضافه نمود: تعهد مدیران مدارس به رعایت دستورالعمل ها و شفافیت در دستورالعمل های صادرگردیده و گستردگی و حساسیت حوزه های نظارتی سبب آرامش نسبی بیشتری در فصل ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی 98-97 گردیده است.

مدیرکل پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اینکه پیامدهای این نظارت گسترده هنوز مورد ارزیابی قرار نگرفته است اظهار کرد: کاهش آمار مسائل منعکس گردیده و تماس های تلفنی و بازدیدهای میدانی از بهبود نسبی شرایط ثبت نام خبر می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازرسی و نظارت 89 درصد مناطق آموزشی کشور در تیر و مردادماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسی و نظارت 89 درصد مناطق آموزشی کشور در تیر و مردادماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید