برگزاری جام مینى گلف رسانه ها با حضور 100 خبرنگار

به گزارش حمایت از تولید ملی، مسابقات جام مینی گلف رسانه ها امروز (پنجشنبه) با حضور یکصد خبرنگار برگزار گردید.

برگزاری جام مینى گلف رسانه ها با حضور 100 خبرنگار

به گزارش حمایت از تولید ملی و به نقل از روابط عمومى فدراسیون گلف، نخستین جام مینى گلف رسانه ها با حضور دکتر عزیزى رئیس فدراسیون گلف، دکتر على اعطا سخنگوى شوراى اسلامى شهر تهران، دکتر سلیمى شهردار منطقه سه و شرکت یکصد خبرنگار امروز در باشگاه مینیاتور پارک ملت برگزار گردید.

براساس این گزارش، در آستانه 17 مرداد روز شهادت شهید صارمى و روز خبرنگار به همت فدراسیون گلف و باشگاه مینى گلف مینیاتور واقع در پارک ملت منطقه سه تهران جام مینى گلف رسانه با شرکت نزدیک به صد نفر از اصحاب رسانه، گویندگان، حمایت از تولید ملی، عکاسان و ... از ساعت 9 لغایت 13 برگزار گردید.

در این جام که مورد استقبال بسیارى از حمایت از تولید ملی نهاده شد محیا شهسوارى و محمد حسن زاده از خبرگزارى حمایت از تولید ملی مقام نخست را در دو بخش بانوان و آقایان از آن خود کردند.

گفتنى است از طرف فدراسیون گلف به نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات مدال و هدایایى اهدا شد.

در ابتداى این مراسم باشگاه مینى گلف مینیاتور پارک ملت با حضور اصحاب رسانه و توسط دکتر عزیزى رئیس فدراسیون گلف و دکتر سلیمى شهردار منطقه سه شهردارى تهران افتتاح شد.

همچنین در اختتامیه این مراسم سینا صارمى فرزند خبرنگار شهید صارمى از سوى دکتر عزیزى رئیس فدراسیون گلف مورد تقدیر نهاده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برگزاری جام مینى گلف رسانه ها با حضور 100 خبرنگار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جام مینى گلف رسانه ها با حضور 100 خبرنگار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید