برگزاری جشنواره های تابستانی هیرکان در استان گلستان

به گزارش حمایت از تولید ملی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از برگزاری جشنواره تابستانی هیرکان در 14 شهرستان استان گلستان در تابستان 98 اطلاع داد.

برگزاری جشنواره های تابستانی هیرکان در استان گلستان

به گزارش حمایت از تولید ملی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره های تابستانی هیرکان که با حضور معاونان و مدیران شهرستانی اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار گردید، با اعلام این خبر گفت: این جشنواره تابستانی با هدف افزایش نشاط اجتماعی، معرفی جنگل های هیرکانی و ظرفیت های گردشگری استان گلستان به مسافران و گردشگران، در مردادماه امسال برگزار خواهد شد.

او با اشاره به این که حادثه سیل و آب گرفتی چند شهرستان استان در نوروز امسال موجب لغو سفر تعداد زیادی از مسافران و گردشگرانی شد که گلستان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب نموده بودند، بیان نمود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان در راستای حمایت از تاسیسات گردشگری استان و همچنین معرفی جنگل های هیرکانی به مسافران و گردشگران، در حال تدارک جشنواره های تابستانی در سطح شهرستان های استان است.

کریمی یادآور شد: این جشنواره های تابستانی که از 23 تا 29 مردادماه 98 در تمام 14 شهرستان استان برگزار می گردد با بخش های متنوع از قبیل بازی های بومی و محلی، طنز در قالب استندآپ کمدی، اجرای مسابقات فرهنگی گردشگری، ازدواج آیینی، نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات، موسیقی اقوام و... و متناسب با ظرفیت های هر شهرستان در حال برنامه ریزی است.

او با تاکید بر این که در برگزاری جشنواره های تابستانی هیرکان باید از توان بخش خصوصی استفاده گردد، گفت: یکی از اهداف اصلی این جشنواره در کنار معرفی جنگل های هیرکانی به مسافران و گردشگران همزمان با ثبت جهانی آن، رونق تاسیسات گردشگری سطح استان است.

منبع: میراث آریا

به "برگزاری جشنواره های تابستانی هیرکان در استان گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره های تابستانی هیرکان در استان گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید