بهاروند و طالقانی باز هم به کمیته اخلاق نرفتند

به گزارش حمایت از تولید ملی، دو عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برای سومین بار به دعوت کمیته اخلاق برای پاسخگویی به اتفاقات تلخ جام حذفی بی اعتنایی کردند که به نظر می رسد این کمیته برای صیانت از اعتبار فوتبال باید از تمام قدرت قانونی خود برای رسیدگی به معضلات فوتبال بهره ببرد.

بهاروند و طالقانی باز هم به کمیته اخلاق نرفتند

به گزارش حمایت از تولید ملی، حیدر بهاروند و کاظم طالقانی به عنوان رئیس سازمان لیگ و رئیس هیات فوتبال خوزستان برای سومین بار به احضار کمیته اخلاق برای پاسخگویی به اتفاقات تلخ فینال جام حذفی در این کمیته بی توجهی کردند و به کمیته اخلاق نرفتند.

بی اعتنایی مطلق دو عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به احضاریه کمیته اخلاق در حالی است که که به عنوان مدیران عالی رتبه فدراسیون فوتبال باید بیش از هر فرد و گروه دیگری به قوانین فوتبال احترام بگذارند.

همچنین مهدی تاج طی روزهای گذشته برای پاسخگویی درباره اتفاقات این دیدار در دادستانی کل کشور حضور یافت و اظهارات خودش را اعلام کرد.

کمیته اخلاق فدراسیون بعد از مواجهه با بی اعتنایی بهاروند و طالقانی باید برای حفظ اعتبار این کمیته و صیانت از حقوق فوتبال از تمام قدرت و اختیارات قانونی خود استفاده کند و با قاطعیت با ناهنجارهای فوتبال از جمله اتفاقات تلخ فینال جام حذفی برخورد کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بهاروند و طالقانی باز هم به کمیته اخلاق نرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاروند و طالقانی باز هم به کمیته اخلاق نرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید