ترامپ: زن جو بایدن چاق است!

به گزارش حمایت از تولید ملی، خبرنگاران : رئیس جمهور آمریکا در کارزار انتخاباتی خود در ایالت آریزونا به همسر بایدن توهین کرد.

ترامپ: زن جو بایدن چاق است!

به گزارش حمایت از تولید ملی به نقل از گروه بین الملل حمایت از تولید ملی، دونالد ترامپ در سخنرانی انتخاباتی خود در ایالت آریزونا در حالی که درباره کامالا هریس، معاون جو بایدن صحبت می کرد با بی احترامی به همسر بایدن، وی را زنی چاق خواند و وی را مسخره کرد.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی ای پی تی ان، رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی در شهر بول هد در ایالت آریزونای آمریکا گفت: او (کامالا هریس) در یک تجمع انتخاباتی گفت شرایط من اسفناک است، اما او نسبت به جوبایدن خواب آلود بسیار باهوش تر است. اما من هم اکنون می توانم بگویم که شاهد شرایط متفاوتی هستم. آن ها به شدت درمانده شده اند. آن ها به شدت مایوس شده اند. اما ما خود را به بی تفاوتی نزده ایم. شما اظهارات دیروز او (بایدن) را دیدید. او مرا با اسم جورج خطاب کرد. این غیرقابل باور است. من نمی دانم که باید راضی باشم یا نباشم. همسر وی هم در کنارش ایستاده بود. او خیلی چاق است!

وی اضافه نمود: شما می توانستید شاهد این موضوع باشید که او (بایدن) تحت استرس قابل توجهی بود. در یکسال گذشته آن ها به روشی دیوانه وار حرکت می کنند. آن ها همانند افراد دیوانه عمل می کنند. اما شرایط من بسیار خوب است. من از همه شما ممنونم.

وی اضافه نمود: رسانه های جعلی شمار حضار را در اینجا نشان نمی دهند. آن ها هرگز این کار را انجام نمی دهند. دیروز تنها 10 نفر در زمان سخنرانی جو بایدن خواب آلود حضور داشتند.

منبع: اقتصادنیوز

به "ترامپ: زن جو بایدن چاق است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: زن جو بایدن چاق است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید