ترامپ: نیازی به دیدار با سران مکزیک، السالوادور، گواتمالا و هندوراس ندارم

به گزارش حمایت از تولید ملی، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا می گوید که نیازی به دیدار با سران مکزیک، السالوادور، گواتمالا و هندوراس ندارد و تهدیدهایش برای تغییر رفتار این کشورها کافی بوده است.

ترامپ: نیازی به دیدار با سران مکزیک، السالوادور، گواتمالا و هندوراس ندارم

به گزارش گروه بین الملل حمایت از تولید ملی، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در حالی که بار دیگر خواهان اقدام کشورهای مکزیک، السالوادور، گواتمالا و هندوراس برای جلوگیری از حرکت مهاجران به سوی مرزهای ایالات متحده شد، در سخنانی شرح داد که نیازی به برگزاری نشستی با سران چهار کشور مذکور (مکزیک، السالوادور، گواتمالا و هندوراس) ندارد.

ترامپ به خاطر آنچه اقدامات ناکافی برای جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی به ایالات متحده می نامد، به شدت از این چهار کشور آمریکای لاتین انتقاد کرد. وی تاکنون چندین مرتبه تهدید کرده است که مرزهای جنوبی آمریکا با مکزیک را برای مقابله با افزایش عبور غیرقانونی از مرزها خواهد بست. ترامپ همچنین هفته گذشته ارائه کمک های خارجی به کشورهای السالوادور، گواتمالا و هندوراس را متوقف کرد.

ترامپ می گوید که از زمان بیان تهدیدهایش، کشورهای مکزیک، السالوادور، گواتمالا و هندوراس تلاش هایشان برای مقابله با مهاجرت غیرقانونی به ایالات متحده را افزایش داده اند.

رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: نه، من نیازی به نشست [با سران] ندارم. من فکر می کنم بدون برگزاری نشستی، به خوبی عمل کردیم. آن ها متوجه می شوند که ما [کمک های خارجی را] متوقف کرده ایم. ما 550 میلیون دلار را حفظ کردیم. و من محترمانه گفته ام و از آن ها به خاطر چهار روز گذشته تشکر بسیار می کنم. شما می بینید که تمامی آن جریان [حرکت مهاجران] در حال خشک شدن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ترامپ: نیازی به دیدار با سران مکزیک، السالوادور، گواتمالا و هندوراس ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: نیازی به دیدار با سران مکزیک، السالوادور، گواتمالا و هندوراس ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید