جهرمی: آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان امروز، 9 اسفندماه انتها می یابد

به گزارش حمایت از تولید ملی، طبق اعلام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز، 9 اسفند ماه آخرین مهلت ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بسته اینترنت رایگان سرانجام می یابد.

جهرمی: آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان امروز، 9 اسفندماه انتها می یابد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه حمایت از تولید ملی، محمد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود نوشت: آخرین مهلت ثبت نام دریافت بسته های اینترنت 60 گیگابایتی رایگان ویژه تحصیل دانشجویان تا روز شنبه 9 اسفندماه بوده و ثبت نام به وسیله ictgifts.ir انجام می گردد.

در صفحه ثبت نام اینترنت رایگان دانشجویان و طلاب وزارت ارتباطات آمده است: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مفتخر است به منظور ایفای نقش مدنی خود در مواجهه با بیماری کرونا و در جهت یاری به امر آموزش، بسته های هدیه اینترنت رایگان را در اختیار دانشجویان و طلاب قرار دهد.

در فرآیند پیش بینی شده، امکان فعال سازی بسته هدیه بر روی تلفن همراه دانشجویان و طلاب و یا بر روی تلفن ثابت (ADSL)، وجود دارد. مهلت ثبت نام 15 روز است و این مهلت قابل تمدید نیست.

بسته هدایا با حجم 60 GB و برای بازه زمانی شش ماهه پیش بینی شده و حداکثر پس از گذشت 10 روز از اتمام مهلت ثبت نام، در حساب کاربری انتخابی شما، منظور می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جهرمی: آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان امروز، 9 اسفندماه انتها می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهرمی: آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان امروز، 9 اسفندماه انتها می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید