حاشیه دیدار کاشیما آنتلرز - پرسپولیس، ورود طرفداران پرسپولیس به استادیوم، حمایت از گلزن کاشیما آنتلرز با پرچم برزیل

به گزارش حمایت از تولید ملی، طرفداران تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن با نصب پرچم برزیل از گلزن برزیلی خود برای دیدار مقابل پرسپولیس حمایت کردند.

حاشیه دیدار کاشیما آنتلرز - پرسپولیس، ورود طرفداران پرسپولیس به استادیوم، حمایت از گلزن کاشیما آنتلرز با پرچم برزیل

به گزارش خبرنگار ورزشی حمایت از تولید ملی، دیدار تیم های کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس در مرحله رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در حالی از ساعت 15 امروز (شنبه) به وقت محلی و 9:30 صبح به وقت تهران شروع می گردد که همه چیز در استادیوم کاشیما ساکر آماده است. طرفداران ژاپنی با نظم خاصی در استادیوم مستقر شده و به تشویق تیم خود می پردازند که در دست داشتن پرچم های بزرگی که در دست دارند، جزو شاخصه های آنهاست.

طرفداران ایرانی پس از اتحاد مقابل استادیوم، وارد استادیوم شدند و در قسمتی که برای آنها در نظر گرفته شده بود، مستقر شدند. هرچند تعداد طرفداران ایرانی زیاد نیست، اما شور و هیجان بین آنها بسیار بالاست.

در قسمتی از استادیوم کاشیما ساکر، طرفداران تیم کاشیما با نصب پرچم برزیلی به حمایت از سرجینو، مهاجم گلزن خود پرداختند تا به این بازیکن روحیه بدهند.

بازیکنان دو تیم برای تمرین پیش از بازی و گرم کردن وارد زمین شدند که حسابی از سوی تماشاگران تشویق شدند.

جو استادیوم کاشیما ساکر بسیار هیجانی است و سر و صدای زیادی در این استادیوم وجود دارد. اتحاد طرفداران ایرانی بیرون استادیوم کاشیما ساکر، استقبال از اتوبوس ژاپنی ها + فیلم

به گزارش حمایت از تولید ملی، دیدار برگشت پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن، شنبه، 19 آبان ماه ساعت 18:30 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حاشیه دیدار کاشیما آنتلرز - پرسپولیس، ورود طرفداران پرسپولیس به استادیوم، حمایت از گلزن کاشیما آنتلرز با پرچم برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار کاشیما آنتلرز - پرسپولیس، ورود طرفداران پرسپولیس به استادیوم، حمایت از گلزن کاشیما آنتلرز با پرچم برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید