خبرنگاران بچه ها تهران صاحب سینمای تخصصی می شوند

به گزارش حمایت از تولید ملی، تهران - خبرنگاران- شهردار منطقه 2 تهران گفت: نخسین سینمای تخصصی کودک تهران در راستای توسعه فضاهای فرهنگی و هنری در محلات احداث و آماده بهره برداری شد.

خبرنگاران بچه ها تهران صاحب سینمای تخصصی می شوند

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه2؛ رسول کشت پور گفت: با توجه به نقش مهم بچه ها به عنوان نسل آینده ساز، برنامه ریزی مناسب برای بچه ها، سرمایه گذاری برای رشد و بالندگی جامعه است.

وی بابیان اینکه سینما کودک یکی از مهمترین، سودآورترین و پرمخاطب ترین بخش های سینما در دنیا است اضافه نمود: برهمین اساس نخسین سینمای تخصصی کودک در پایتخت به عنوان یکی از اقدامات منطقه در توسعه زیرساخت های فرهنگی محلات احداث شد.

به گفته کشت پور، سینمای تخصصی کودک در فضایی به مساحت 250 مترمربع با 110 جایگاه در سرای محله بهرود واقع در منطقه 2 تهران احداث شده است.

شهردار منطقه 2 گفت: این سالن از لحاظ رنگ بندی، نور، تصویر و صدا برای استفاده هرچه جذاب تر بچه ها از فیلم ها طراحی شده و از همه قابلیت سینمایی برخوردار است و بچه ها همراه با خانواده می توانند از این سینما استفاده نمایند.

منطقه 2 در شمال غرب تهران واقع شده است؛ این منطقه از جنوب به خیابان آزادی، از غرب به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح و از شرق به بزرگراه شهید چمران محدود است؛ منطقه 2 شامل محله های پونک، آریاشهر، شهرآرا، ستارخان، فرحزاد است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بچه ها تهران صاحب سینمای تخصصی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بچه ها تهران صاحب سینمای تخصصی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید