خبرنگاران دروغ عظیم پنهان کاری کلیدواژه ضربه به بهداشت روانی ایرانیان است

به گزارش حمایت از تولید ملی، تهران - خبرنگاران - دبیر شورای عالی امنیت ملی در حساب کاربری خود در توییتر دروغ عظیم پنهان کاری را کلیدواژه ضربه به بهداشت روانی ایرانیان دانست و نوشت: ماموریت دشمنان، تقویت اثرگذاری ویروس کرونا با تضعیف تاب آوری روانی مردم است.

خبرنگاران دروغ عظیم پنهان کاری کلیدواژه ضربه به بهداشت روانی ایرانیان است

علی شمخانی امروز - پنج شنبه - در این توییت اضافه کرد: بهداشت روانی مردم برای ضربه به سلامت جسمانی آنها در معرض هجمه ناجوانمردانه رسانه های غربی، عبری، عربی قرار گرفته است.

شمخانی تاکید نمود: ماموریت دشمنان ملت، تقویت اثرگذاری ویروس کرونا با تضعیف تاب آوری روانی مردم است.

وی توضیح داد: دروغ عظیم پنهان کاری، کلیدواژه ضربه به بهداشت روانی ایرانیان است.

به گزارش حمایت از تولید ملی، ویروس کرونا از اوایل دی ماه در ووهان واقع در استان هوبی چین پدیدار شد و تا به امروز به حدود 50 کشور از جمله ایتالیا، ایران ، آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات%E2%80%8C+متحده+%E2%80%8Cعربی>امارات متحده عربی گسترش یافته و تا به امروز جان حدود سه هزار نفر را گرفته است.

مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران 30 بهمن ماه از ابتلا و درگذشت دو شهروند قمی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند.

با اعلام همه گیری ویروس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در کشور تشکیل شد.

مطابق آخرین آمار مربوط به آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر روز گذشته - چهارشنبه چهاردهم اسفند ماه 98- به 2 هزار و 922 نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به 92 نفر رسید، همچنین 522 نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند.

با این حال پزشکان توصیه می نمایند با خود مراقبتی، قرنطینه خانگی، پرهیز از سفر و رعایت بهداشت فردی می توان مانع از ابتلا و سرایت به ویروس کرونا شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دروغ عظیم پنهان کاری کلیدواژه ضربه به بهداشت روانی ایرانیان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دروغ عظیم پنهان کاری کلیدواژه ضربه به بهداشت روانی ایرانیان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید