خبرنگاران فرصت های نوین استارت آپی در حوزه برق تهران فراهم شد

به گزارش حمایت از تولید ملی، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ گفت: به منظور فراهم سازی زمینه فعالیت کسب و کارهای نوین و شرکت های دانش بنیان و به کارگیری ایده های خلاق، با آغاز طرح تجمیع کننده بار در این شرکت، زمینه فعالیت علاقه مندان به استارت آپ های حوزه انرژی با هدف مدیریت مصرف برق در کلان شهر تهران فراهم شد.

خبرنگاران فرصت های نوین استارت آپی در حوزه برق تهران فراهم شد

به گزارش روز سه شنبه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، حسین صبوری در این باره گفت: با آغاز فصل گرما و افزایش مصرف برق، به موازات طرح های متعدد این شرکت در راستای هدایت رفتارهای مصرف انرژی بیش از 4.5 میلیون مشترک برق در پایتخت به منظور کاهش اوج بار و افزایش ضریب پایداری شبکه توزیع برق، طرح نوین استارت آپی با عنوان تجمیع کننده بار در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: اجرای این طرح ها ضمن کاهش مصرف برق در ساعات اوج، زمینه اشتغال مناسبی را برای علاقه مندان به کسب و کارهای نوین و استارت آپ ها فراهم کند.

مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ ادامه داد: متقاضیان حقیقی و حقوقی پس از شرکت در فراخوان صادره و بررسی مدارک ارسالی، انتخاب و پس از عقد قرارداد با اجرای طرح های ابتکاری به انتخاب خود و با هماهنگی و تایید این شرکت، اقدام به جلب همکاری تعداد معینی از مشترکان خانگی و تجاری، که از قبل مشخص شده اند، به منظور کاهش مصرف برق در ساعات اوج بار خواهند کرد.

وی بیان داشت: با بررسی فرایند مصرف برق این دسته از مشترکان، طبق داده های ثبت شده در لوازم اندازه گیری و بر اساس میزان موفقیت کسب شده در کاهش مصرف برق در ساعات اوج بار، طبق قراردادهای تنظیم شده، پاداش نقدی به پیمانکاران پرداخت خواهد شد.

صبوری با بیان این که در طرح تجمیع کننده بار، روش های ابتکاری متعددی بنا بر سلیقه، خلاقیت، دانش و توانایی اشخاص و شرکت های طرف قرارداد قابل اجرا است گفت : پیش بینی می شود با اجرای این طرح، ضمن ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای جوانان و علاقه مندان به حوزه انرژی، بیش از 140 مگاوات از مصرف برق پایتخت در ساعات اوج بار، کاسته شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فرصت های نوین استارت آپی در حوزه برق تهران فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرصت های نوین استارت آپی در حوزه برق تهران فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید