خلق پرتره افراد مشهور فقط با یک نخ!

به گزارش حمایت از تولید ملی، خبرنگاران: آلفرد چن، هنرمند هنگ کنگی، یک نخ 5000 متری برمی دارد و آن را دور یک قاب متشکل از 300 میخ چوبی می بافد تا پرتره های بی نظیری از افراد مشهور خلق کند.

خلق پرتره افراد مشهور فقط با یک نخ!

این هنرمند بااستعداد کار خلاقانه خود را با انتخاب یک عکس دیجیتالی آغاز می نماید. سپس رنگ آن را به سیاه و سفید تغییر می دهد، روشنایی و کنتراست آن را تنظیم می نماید تا سایه ها و هایلایت ها مشخص شوند و کارش را با نخ آغاز می نماید. او 300 میخ را با فواصل مشخص روی یک قاب چوبی می کوبد. سپس به قسمت سخت ماجرا می رسد، یعنی پیچیدن 5000 متر نخ دور میخ ها.

او باید صبر و دقت زیادی داشته باشد تا تقاطع این نخ ها توهم سایه را ایجاد نمایند، همچنین باید بسیار مراقب باشد، چون اگر نخ پاره گردد، باید از اول آغاز کند. مسئله ای که چند بار هم در ساخت پرتره هایش تجربه نموده است. از آنجا که یک اشتباه کوچک می تواند کل پرتره را خراب کند، آلفرد بیش از سه هفته روی هر یک از آثارش کار می نماید و اشتباهات را تصحیح می نماید تا دقیقا همان چیزی گردد که می خواهد: یک شبکه پیچیده از نخ که از دور، تصویری را که بازآفرینی نموده، آشکار می نماید.

آلفرد اولین هنرمندی نیست که از این روش استفاده می نماید، اما خودش تمام مراحل را یاد گرفته و آثارش هم بی شک جزء بهترین آثار از نوع خود در دنیا هستند. با هم آن ها را می بینیم.

منبع: odditycentral

منبع: برترین ها

به "خلق پرتره افراد مشهور فقط با یک نخ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلق پرتره افراد مشهور فقط با یک نخ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید