درخواست جدایی مهاجم پرسپولیس؛ مقصد احتمالی کجاست؟

به گزارش حمایت از تولید ملی، مهاجم نیمکت نشین پرسپولیس از شرایطش در این تیم رضایت ندارد و میخواهد در نیم فصل از جمع سرخپوشان جدا گردد.

درخواست جدایی مهاجم پرسپولیس؛ مقصد احتمالی کجاست؟

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد سبک بازی مهدی عبدی و یورگن لوکادیا شبیه یکدیگر است و یکی از این دو فقط باید در ترکیب اصلی این تیم بازی کند.

درچنین شرایطی طبیعی است اولویت با یورگن لوکادیا باشد که هم با 6 گل زده فزونین گلزن فصل جاری پرسپولیس است. اما جالب است بدانید این مهاجم جوان شمالی درخواست جدایی داده است و به باشگاه اعلام نموده که در جابجایی زمستانی از جمع سرخپوشان جدا گردد.

عبدی در ابتدای فصل جاری از یکی از باشگاه های کشور پرتغال پیشنهاد داشت، ولی با توجه به نیمکت نشینی او در فصل جاری بعید است که ترانسفر گردد و در نیم فصل دوم پیراهن یکی از تیم های لیگ فزونی را بر تن خواهد نمود.

این مهاجم در دو بازی اول لیگ برتر به ترتیب برابر ذوب آهن و فولاد به میدان رفت و نتوانست گلزنی کند تا سرخپوشان به دو تساوی پیاپی قناعت نمایند؛ و بعد از بازی کردن یورگن لوکادیا و درخشش این مهاجم هلندی و بعلاوه اضافه شدن دیاباته دیگر جایی برای حضور عبدی در ترکیب پرسپولیس ندارد، به همین علت او می خواهد با رفتن به تیم دیگری شرایط حضور در میدان را کسب کند.

لازم به ذکر است عبدی در فصل گذشته با 7 گل زده فزونین گلزن پرسپولیس بود.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "درخواست جدایی مهاجم پرسپولیس؛ مقصد احتمالی کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست جدایی مهاجم پرسپولیس؛ مقصد احتمالی کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید