دست نشان، سرمربی موقت یک مالک موقت در سپیدرود

به گزارش حمایت از تولید ملی، از سپیدرود در روزهای اخیر هر ساعت خبری می رسد، خبرهایی که هیچ کدام شان امیدوارکننده نیستند و فقط روند رو به سقوط این تیم محبوب را سرعت می بخشند. پس از جدایی علی کریمی، اداره کل ورزش و جوانان گیلان و هیات فوتبال هر کدام اعلام کردند که نمی توانند اداره سپیدرود را بر عهده بگیرند. طبق قانون هم البته هرگز چنین اجازه ای نداشتند. اما اداره کل و هیات فوتبال در توافقی عجیب و غریب تیم را به کیومرث بیات، رئیس هیات شطرنج گیلان سپردند، همان فردی که پیش تر نیز در باشگاه سپیدرود نقش اداره کننده موقت را بر عهده گرفته بود و حرف هایش درباره مدیریت در سپیدرود بیشتر شبیه یک شوخی بود و می خواست با فروش آب معدنی باشگاه را به شکوفایی مالی برساند.

دست نشان، سرمربی موقت یک مالک موقت در سپیدرود

بیات حالا دوباره مالک یا اداره کننده موقت سپیدرود است و سرمربی تیم را نیز انتخاب نموده، انتخابی که البته همه می دانند با نظر هیات فوتبال صورت گرفته و البته با دخالت 2 بازیکن در سپیدرود. نادر دست نشان از امروز سرمربی سپیدرود است، همان مربی که در بلبشوی مدیریتی سپیدرود در شروع فصل نیز به این تیم آمد اما حضورش با اعتراض روبرو شد و خودش جدایی را ترجیح داد.

سپیدرود در شرایطی سرمربی جدید انتخاب نموده که شاید به زودی یک مالک جدید پیدا کند و آنگاه دوباره احتمالا با انتخاب یک مربی جدید روبرو خواهیم شد.

1

منبع: ایران ورزشی

به "دست نشان، سرمربی موقت یک مالک موقت در سپیدرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست نشان، سرمربی موقت یک مالک موقت در سپیدرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید