دکوراسیون اتاق کودک به رنگ خاکستری

به گزارش حمایت از تولید ملی، وقتی صحبت از طراحی دکوراسیون و ایجاد تغییر و تحول در فضای اتاق میشود اولین فاکتوری که به ذهن خطور میکند رنگ است. رنگ اتاق باعث میشود فضای آن, تم و الگوی مورد نظر دکوراسیون برجسته تر به نظر بیاید. وقتی تصمیم به طراحی اتاق خواب کودک میگیرید سعی کنید مناسب ترین رنگ را انتخاب کنید زیرا رنگ از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. در حالی که اغلب والدین علاقه دارند اتاق خواب کودک را به فضایی رنگارنگ و شاد تبدیل نمایند, راه های زیادی برای طراحی دکوراسیون این اتاق با سایه هایی از رنگ خنثی خاکستری وجود دارد.

دکوراسیون اتاق کودک به رنگ خاکستری

اتاق خواب کودک به رنگ خاکستری نوعی ظرافت, زیبایی و آرامش را به ارمغان می آورد و نمایانگر یک سبک ساده و بی آلایش است. رنگ خاکستری را میتوان با تنوعی از سایه ها از گرم و دنج گرفته تا خنک و زیبا مورد استفاده قرار داد. در این نوشته ما میخواهد ایده های جدیدی از طراحی اتاق خواب کودک را در اختیار شما علاقمندان قرار دهد. با ما همراه باشید.

استفاده خلاقانه از رنگ

تطبیق پذیری رنگ خاکستری با هر نوع دکوراسیون باعث شده این رنگ به عنوان سایه ای خنثی که فضای اتاق را تعریف میکند در نظر گرفته گردد. اگرچه در اجرای الگوهای مختلف رنگی, آگاهی از جنسیت کودک در درجه اول اهمیت واقع شده است اما رنگ خاکستری بهترین گزینه برای طراحی اتاق خواب کودک به روش خنثی ست که برای بچه های دوقلو با جنسیت متفاوت مناسب میباشد. با استفاده از پس زمینه خاکستری به همره الگوهای چاپی شیک میتوانید به فضای اتاق جذابیت بیشتری ببخشید. اضافه کردن یک رنگ دیگر به فضای اتاق با توجه به جنسیت کودک نیز ایده ای جالب است. به جای رنگ آمیزی دیوارها با رنگ صورتی, قرمز, آبی یا نارنجی بهتر است از این رنگ ها در اکسسوری ها و اجزای دیگر اتاق استفاده گردد.

رنگ خاکستری از نظر بصری فضایی دنج ایجاد میکند و تاثیر بسزایی در ایجاد آرامش در اتاق خواب کودک شما دارد. این رنگ به شما این جسارت را میدهد که به جای استفاده از رنگ سفید به عنوان پس زمینه از رنگ جذاب خاکستری استفاده نمائید. بیشتر رنگ های روشن وقتی با رنگ خاکستری به شیوه ای زیبا ترکیب میشوند فضا را به صورت خیره کننده ای دگرگون میسازند. یکی از مزایای استفاده از رنگ خاکستری این است که بعد از گذشت زمان میتوانید از رنگ های دیگر برای ایجاد تنوع در زمینه خاکستری اتاق خود استفاده نمائید.

تزئین دیوار

به جای اینکه تنها با تکیه بر رنگ های روشن به طراحی دکوراسیون اتاق کودک خود بپردازید به سمت الگوهای پیچیده و هندسی بروید تا به دکوراسیونی جذاب و ایده آل دست یابید. حضور الگوها, بافت ها و اشکال متنوع محیطی ترغیب کننده و پویا برای بچه ها آرام به وجود می آورد. برای ایجاد یک نقطه کانونی در فضای اتاق میتوانید اسم کودک خود را با استفاده از لامپ های نئون طراحی و بر روی دیوار خاکستری رنگ نصب کنید. استفاده از ستاره ها, خطوط راه راه, کاغذ دیواری و استینسل های دیواری در دکوراسیون خاکستری جذابیت آن را بالا برده و بچه ها را نسبت به این اتاق علاقمندتر میکند.

درک هوشمندانه فضا

یکی از محدودیت های ایجاد اتاق خواب زیبا و مدرن کوچک بودن فضاست. استفاده از رنگ خاکستری به عنوان پس زمینه باعث بزرگتر نما دادن فضا میگردد. این رنگ خستگی و یکنواختی رنگ سفید را از بین میبرد بنابراین جایگزین مناسبی برای رنگ سفید است. ترکیب این رنگ با رنگ زرد یا فیروزه ای ایده ایی عالی در دکوراسیون اتاق خواب به شمار میرود زیرا استفاده از این رنگ ها به جای رنگ های غیر ضروری فضای اتاق خواب کوچک را دلگشا نشان میدهند. با طراحی دکوراسیون اتاق به سبک ساده با کفپوشی زیبا و جذاب, اتاق کودک را به مکانی بسیار زیبا و دل باز تبدیل نمائید.

رنگ خاکستری این امکان را به شما میدهد که با رشد کودک بتوانید در دکوراسیون اتاق نیز تغییر ایجاد کنید. با انتخاب یک پس زمینه خاکستری شیک و اضافه نمودن لایه های جدید , اکسسوری و استینسل ها اتاق خواب خود را در هر زمان که میخواهید ارتقاء دهید. این ایده یکی از مقرون بصرفه ترین روش های تغییر دکوراسیون است و شرایط را برای تغییر و ارتقاء دکوراسیون اتاق بر اساس رشد کودک فراهم مینماید.

منبع: ساختمانچی

به "دکوراسیون اتاق کودک به رنگ خاکستری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون اتاق کودک به رنگ خاکستری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید