طاهر زاده: جانشین برانکو فرد خوشبختی است، کنعانی زادگان اصول حرفه ای را رعایت نکرد

به گزارش حمایت از تولید ملی، مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: کنعانی زادگان اصول حرفه ای را رعایت نکرده و اگر گفته که استقلالی است نباید به پرسپولیس می آمد.

طاهر زاده: جانشین برانکو فرد خوشبختی است، کنعانی زادگان اصول حرفه ای را رعایت نکرد

بهنام طاهرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی حمایت از تولید ملی, درباره انتخاب گابریل کالدرون به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس گفت: بعد از رفتن برانکو بهترین کار باشگاه این بود که یک مربی خارجی را به تیم آورد. اگر این اتفاق رخ نمی داد تیم از همان ابتدا دچار حاشیه و مسائل می شد و ممکن بود تماشاگران در همان بازی اول شعار رها کن, حیا کن سر دهند. جانشین برانکو می تواند فرد خوشبختی باشد, چون نفرات تیم حفظ شده اند و در این سال ها نقاط ضعف نیز رفع شده و تیم در شرایط ایده آل قرار گرفته است.

وی درباره حرف و حدیث هایی که مبنی بر لیست خروجی باشگاه پرسپولیس وجود دارد, یادآور شد: این موضوع به زمان نیاز دارد تا حساسیت هایش کم گردد اما اینکه چه کسی می آید یا چه کسی می رود نباید خیلی مهم باشد و نباید به حاشیه های آن دامن بزنیم. کادر فنی و مدیران باشگاه تصمیم می گیرند و باید لیست نهایی را اعلام کند اما مسئله مهم این است که تیم نتیجه می گیرد یا خیر.

بازیکن پیشین پرسپولیس, درباره مصاحبه برانکو ایوانکوویچ با حمایت از تولید ملی که اعلام نموده بود بهتر است کالدرون از همین الان به دنبال شکایت از پرسپولیس برای دریافت قراردادش باشد (لینک مطلب), گفت: فکر می کنم این کار برانکو حرفه ای نبود و نمی توانیم انتظار داشته باشیم یک مربی طراز اول که سه دوره با پرسپولیس قهرمانی کسب و در دل طرفداران جا باز نموده این صحبت ها را انجام دهد. برانکو آماتور صحبت نموده و خودش را زیر سوال برده است. اینکه او الان در خصوص پرسپولیس صحبت نموده, غیرحرفه ای بوده و این صحبت ها حاشیه درست نموده است.

وی درباره انتقاداتی که نسبت به جذب محمدحسین کنعانی زادگان با وجود ترافیک خط دفاعی پرسپولیس شده است, گفت: اینکه می گویند کنعانی زدگان به دلیل اینکه در خط دفاع بازیکنان زیادی داریم و این بازیکن نباید جذب می شد, حرف درستی نیست, چون احتمال مصدوم شدن مدافعان وجود دارد و اگر سید جلال حسینی یا شجاع خلیل زاده همان ابتدای مسابقات دچار آسیب دیدگی شوند چه کار باید انجام دهیم؟ کنعانی زادگان بازیکن توانا و قدرتمندی است و می تواند به محکم تر شدن خط دفاعی ما یاری کند. در فوتبال می گویند اول باید گل نخورید و بعد گل بزنید. هر چه قدرت دفاعی تیم را محکم تر کنید می توانید در حمله نیز پیروز تر عمل کنید.

طاهر زاده درباره اینکه کنعانی زادگان پیش از این اعلام نموده بود که استقلالی است و ممکن است حضورش در پرسپولیس به مذاق طرفداران خوش نیاید یادآور شد: کنعانی زادگان اصول حرفه ای را رعایت ننموده و اگر گفته که استقلالی است نباید دیگر به پرسپولیس و تیم مقابل می آمد. این ماجرا در کشورهای دیگر هم وجود دارد اگر بازیکنی بخواهد از تیمی جدا گردد و مثلا از رئال مادرید به بارسلونا یا بالعکس برود, به شدت مورد نفرت طرفداران قرار می گیرد. او می تواند بگوید که الان پیراهن پرسپولیس را پوشیده و باید همه تلاشش را برای پیروزیت این تیم به کار ببرد اما ما در جایی فوتبال بازی می کنیم که طرفداران روی تیم های شان بسیار تعصب دارند.

وی اضافه کرد: در گذشته بازیکنانی مثل انصاریان, هاشمی نسب و نیکبخت نفراتی بودند که بین استقلال و پرسپولیس جابه جا شدند و خیلی هم در تیم مقابل خوب کار کردند. باید قبول کنیم که فوتبال حرفه ای شده و دیگر نباید این مسائل را سخت بگیریم اما کنعانی زادگان با مصاحبه اش به این موضوع دامن زده و همین ممکن است باعث گردد از سوی طرفداران دو باشگاه مورد انتقاد قرار بگیرد و روی عملکردش تاثیر بگذارد وگرنه او بازیکن بسیار خوبی است و می تواند در هر تیمی مثمر ثمر باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "طاهر زاده: جانشین برانکو فرد خوشبختی است، کنعانی زادگان اصول حرفه ای را رعایت نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهر زاده: جانشین برانکو فرد خوشبختی است، کنعانی زادگان اصول حرفه ای را رعایت نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید