قهر لیگ با سرمربی ذوب: منصوریان نمی برد!

به گزارش حمایت از تولید ملی، علیرضا منصوریان با ذوب آهن نتایج درخشانی کسب نکرده و فقط یک برد مقابل الغرافه در آسیا به دست آورده. آمار او در لیگ کسب 4 تساوی و 2 شکست است. 4 امتیاز از 6 بازی که آمار قابل دفاعی برای منصوریان نیست.

قهر لیگ با سرمربی ذوب: منصوریان نمی برد!

منصوریان در حسرت برد

بعد از شکست 4 بر یک مقابل تراکتورسازی در تبریز، مدیران باشگاه ذوب آهن تصمیم به قطع همکاری با امید نمازی گرفتند و خیلی زود علیرضا منصوریان را به عنوان جانشین او معرفی کرند. سرمربی سابق استقلال که بعد از خروج از نیمکت این تیم، راهنمایی هیچ باشگاهی را بر عهده نداشت. منصوریان در بدو ورود، روی نیمکت ذوب آهن نشست و این تیم را مقابل پارس جنوبی جم در هفته سیزدهم راهنمایی کرد. دیداری که در فولادشهر برگزار گردید و با شکست یک بر صفر ذوب آهن به انتها رسید.

حریف بعدی ذوب آهن، فولاد بود. منصوریان همراه با تیمش به اهواز سفر کرد و البته یک تساوی ارشمند کسب کرد. نتیجه یک بر یک حاصل کوشش ذوب آهن و فولاد بود تا منصوریان نخستین امتیاز را روی نیمکت تیم جدیدش دشت کند. ذوب آهن در هفته پانزدهم میزبان نفت مسجدسلیمان بود. خیلی ها امیدوار بودند نخستین برد ذوب با منصوریان رقم بورد اما نتیجه نهایی تساوی صفر بر صفر بود.

-

هفته شانزدهم دوباره ذوب آهن میزبان بود و این بار در فولادشهر از نساجی پذیرایی کرد. نتیجه ای که در نهایت به دست آمد تساوی صفر بر صفر بود. دو تیم موقعیت آنچنانی به دست نیاوردند تا منصوریان همچنان در حسرت برد با ذوب آهن باقی بماند. بازی معوقه ذوب آهن- استقلال هم مین هفته قبل برگزار گردید که باز هم منصوریان پیروز نشد نخستین پیروزی خود را روی نیمکت ذوب جشن بگیرد. حاصل کوشش این مربی و تیمش، شکست سنگین و 3 بر صفر برابر استقلال بود. آخرین بازی ذوب آهن در لیگ برتر هم برابر ماشین سازی در فولادشهر برگزار گردید. ذوب آهن خطر ویژه ای روی دروازه ماشین سازی به وجود نیاورد و در نهایت تساوی صفر بر صفر نتیجه ای بود که روی تابلوی استادیوم فولادشهر نقش بست.

اگر از برد جذاب مقابل الغرافه و البته تساوی ناامیدکننده برابر الزوراء در فولادشهر و در لیگ قهرمانان آسیا فاکتور بگیریم، آمار علیرضا منصوریان در ذوب آهن و لیگ برتر، آمار ضعیفی است. این مربی روی نیمکت ذوب آهن 4 تساوی و 2 شکست به دست آورده و با احتساب این نتایج، تنها 4 امتیاز به اندوخته این تیم افزوده. منصوریان ذوب آهن را با 11 امتیاز از 12 بازی تحویل گرفت و حالا این تیم 15 امتیاز از 18 بازی به دست آورده. نتایجی که نشان می دهد شوک تغییر مربی در ذوب آهن جواب نداده و تغییر در شرایط این تیم در لیگ برتر رخ نداده است. مگر اینکه پنج شنبه و در مشهد اتفاقی غیرقابل پیش بینی رخ بدهد و ذوب اهن پدید ره شکست بدهد تا منصوریان نخستین برد خود را در این فصل جشن بگیرد.

-

تنها نکته مثبت کارنامه علیرضا منصوریان در ذوب آهن، 3 کلین شیت این تیم در لیگ برتر است. 3 کلین شیت در 6 بازی که نشان می دهد ساختار دفاعی این تیم بهبود پیدا نموده و به شرایط ایده الی رسیده است.

2

منبع: ایران ورزشی

به "قهر لیگ با سرمربی ذوب: منصوریان نمی برد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهر لیگ با سرمربی ذوب: منصوریان نمی برد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید