لزوم پرهیز از مسافرت های غیر ضروری در شرایط امیکرون

به گزارش حمایت از تولید ملی، خبرنگاران/گیلان سخنگوی علوم پزشکی گیلان گفت: پرهیز از مسافرت های غیر ضروری و اجتناب از دورهمی و فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک و وسائل حفاظت فردی به ویژه هنگام تردد در اماکن عمومی مورد تاکید است.

لزوم پرهیز از مسافرت های غیر ضروری در شرایط امیکرون

دکتر فردین مهرابیان در گفت وگو با حمایت از تولید ملی، از بستری شدن 42 بیمار تازه مبتلا به کرونا طی روز گذشته در استان گیلان اطلاع داد و اظهار کرد: در مجموع 157 بیماری کرونایی بستری داریم و 33 نفر بدحال هستند.

وی با بیان اینکه هنوز موردی از ابتلا به سویه امیکرون در گیلان مشاهده نشده است، توضیح داد: با توجه به قدرت بسیار زیاد سرایت این بیماری و بروز آن در بسیاری از استان ها از جمله استان های همجوار گیلان، بروز و شیوع این سویه در گیلان دور از انتظار نیست.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست در کنار واکسیناسیون بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند و گفت: پرهیز از مسافرت های غیر ضروری و اجتناب از دورهمی و فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک و وسائل حفاظت فردی به ویژه هنگام تردد در اماکن عمومی مورد تاکید است.

مهرابیان، با اشاره به واکسینه شدن 15.9 درصدی گیلانی های واجد شرایط در نوبت سوم، گفت: بیش از 355 هزار نفر دز سوم واکسن خود را تزریق کردند.

وی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و 116 هزار گیلانی واکسن نوبت دوم را دریافت نموده اند، متذکر شد: 95 درصد گیلانی های واجد شرایط نیط دز اول را زدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لزوم پرهیز از مسافرت های غیر ضروری در شرایط امیکرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم پرهیز از مسافرت های غیر ضروری در شرایط امیکرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید