مزاحمت برای دخترجوان بعد از جواب رد در خواستگاری!

به گزارش حمایت از تولید ملی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران از بازداشت پسری اطلاع داد که پس از شنیدن جواب رد در خواستگاری، اقدام به مزاحمت برای دو خانواده نموده بود.

مزاحمت برای دخترجوان بعد از جواب رد در خواستگاری!

به گزارش گروه اجتماعی حمایت از تولید ملی، یکی از شهروندان در شهریورماه 98 با مراجعه به دادسرای ناحیه 18 مطرح نمود که فردی با سه خط تلفن مدتی ست با ارسال پیغامک های تهدیدآمیز برای وی و خانواده اش ایجاد مزاحمت می نماید که پرونده پس از ثبت شکایت به منظور رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع و در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم نهاده شد.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات، از شاکی دعوت به عمل آورده و مجدداً به اخذ اظهارات وی پرداختند که وی گفت: مدتی ست فردی به وسیله ارسال پیغامک، من و خانواده ام را تهدید می نماید؛ این شخص تمام جزئیات زندگی من و خانواده ام را نیز می داند.

همزمان با حضور شاکی در اداره شانزدهم، پرونده دیگری نیز با موضوع مزاحمت و تهدید به اداره مذکور ارجاع شد که کارآگاهان متوجه شدند شماره هایی که فرد مزاحم به وسیله آن ها به شاکی نخست پیغام داده است بین هر دو پرونده مشترک است.

در ادامه هر دو خانواده به پلیس آگاهی دعوت شدند و نقاط مشترک بین آن ها مورد آنالیز نهاده شد که کارآگاهان متوجه شدند هر دو خانواده دخترانی دارند که در یک دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و قبل از اینکه ازدواج نمایند یکی از دانشجویان آن دانشگاه از هر دو آن ها خواستگاری نموده، اما جواب رد شنیده است.

با اطلاعات به دست آمده معین شد متهم جوانی 28 ساله به نام امیر است که کارآگاهان پیروز به شناسایی محل کار متهم در یکی از محله های جنوبی شهر تهران شده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

متهم در زمان دستگیری قصد داشت سیم کارت های مورد استفاده خود برای مزاحمت را دور بیندازد که با هوشیاری افسر پرونده پیروز به انجام این کار نشد.

امیر پس از دستگیری به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل شد و در همان بدو ورود صریحاً به بزه انتسابی اعتراف کرد.

متهم مدعی بود به دلیل شنیدن جواب رد از آن ها کینه به دل داشته و با اطلاع از ازدواجشان، تصمیم به تلافی گرفته و، چون قبلاً برای خواستگاری به منزل هر دو دختر رفته، اطلاعات کاملی از شرایط زندگی و اعضای خانواده هر دو آن ها داشته است.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی؛ معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت با اعلام این خبر گفت: متهم با توجه به اقرار صریح به مزاحمت و تهدید شکات، با دستور بازپرس شعبه 9 بازپرسی دادسرای ناحیه 18 روانه زندان شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مزاحمت برای دخترجوان بعد از جواب رد در خواستگاری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزاحمت برای دخترجوان بعد از جواب رد در خواستگاری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید