مستمری مددجویان بهزیستی واریز شد خبرنگاران

به گزارش حمایت از تولید ملی، قبادی دانا گفت: مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی برای یک میلیون و 80 هزار خانوار پرداخت شد.

مستمری مددجویان بهزیستی واریز شد خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی حمایت از تولید ملی، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور، اظهار کرد: مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی برای یک میلیون و 80 هزار خانوار پرداخت شد و جمعاً مبلغ 270 میلیارد تومان برای پرداخت مستمری در اسفندماه تخصیص یافت.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: برای تهیه باطری سمعک ناشنوایان مستمری بگیر بهزیستی برای مصرف یکسال جمعاً مبلغ 11 میلیارد و 400 میلیون تومان برای 47 هزار و 600 نفر تخصیص داده شده بود با سرانه هر نفر 240 هزار تومان پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه مددجویان بهزیستی که به صورت خویش فرما و یا توسط کارفرمایان بکارگیری شدند این حق بیمه پرداخت شد، گفت: عیدی تمام خانوار های مستمری بگیر بهزیستی بعد از تامین اعتبار پرداخت شد و بر روی کارت بانکی آن ها شارژ شد برای یک میلیون و 80 هزار خانوار مجموعاً مبلغ 88 میلیارد تومان پرداخت شد.

قبادی دانا با اشاره به اینکه با توجه به ماده 13 قانون جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت بهزیستی حق بیمه سهم کارفرما را برای مددجویانی که توسط کارفرما ها به کارگیری شده اند و مشغول به کار هستند را سالانه پرداخت می کند، گفت: در سال 99 نیز مبلغ 107 میلیارد تومان است که برای اشتغال 22 هزار و 600 نفر از مددجویان بهزیستی که به صورت خویش فرما و یا توسط کارفرمایان بکارگیری شدند این حق بیمه پرداخت شد که این مهم برای افزایش اشتغال مددجویان بهزیستی به صورت خویش فرمایی و کارفرمایی کمک رسان است.

وی شرح داد: در شرایط پایان سال با تلاش هایی که صورت گرفت برای یک میلیون و 80 هزار خانوار مجموعاً مبلغ 88 میلیارد تومان عیدی بین 73 تا 138 هزار تومان براساس بعد خانوار به تمام خانوار های مستمری بگیر بهزیستی پرداخت شد و امیدواریم در سال آینده این مبلغ افزایش پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مستمری مددجویان بهزیستی واریز شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستمری مددجویان بهزیستی واریز شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید