مورینیو: هرگونه تبعیض در فوتبال باید از بین برود

به گزارش حمایت از تولید ملی، سرمربی پرتغالی تاکید نمود فوتبال مثل جوامع به یاری احتیاج دارد و هرگونه تبعیض در آن باید از بین برود.

مورینیو: هرگونه تبعیض در فوتبال باید از بین برود

به گزارش حمایت از تولید ملی و به نقل از رکورد، بعد از اتفاقات حاشیه ای در بازی تاتنهام و چلسی و شعارهای نژادپرستانه علیه آنتونی رودیگر، ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال تاتنهام به بیان نظرات خود درباره تبعیض و نژادپرستی در فوتبال پرداخت و گفت: فوتبال و به طور کلی جامعه احتیاج به یاری دارد. فوتبال زیرمجموعه بزرگی از جامعه است و باید با هرگونه تبعیض در آن مقابله گردد و هیچ گونه تبعیضی نه در جوامع و نه در فوتبال ببینیم. در حال حاضر بحث تمامی ما مسائل نژادپرستی است که در استادیوم های مختلف شاهد آن هستیم.

آنتونی رودیگر مدافع چلسی این هفته مدعی شد در استادیوم طرفداران برای او صدای میمون در می آوردند و باشگاه تاتنهام نیز اظهار داشت به دنبال پیدا کردن افرادی است که در استادیوم این اقدام را صورت دادند. این ملاقات در نهایت با رجحان 2 بر صفر چلسی به انتها رسید ولی طرفداران تاتنهام معتقد بودند رودیگر در صحنه ای که منجر به اخراج سون هیونگ مین شد، بزرگنمایی کرد و باعث شد تاتنهام 10 نفره گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مورینیو: هرگونه تبعیض در فوتبال باید از بین برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: هرگونه تبعیض در فوتبال باید از بین برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید