همه چیز درباره سریال نوش جان

به گزارش حمایت از تولید ملی، سریال نوش جان ماجرایی را که در حدود 100 سال پیش و زمانی که مدرنیزاسیون در ژاپن شکوفا می شده است، را روایت می نماید. این سریال داستان زندگی میکو زنی که در دوران Taisho و Shōwa زندگی می نماید را بازگو می نماید. او کوشش دارد در میان زنان ژاپنی بدرخشد و به یک الگوی پیروز تبدیل گردد.

همه چیز درباره سریال نوش جان

حمایت از تولید ملی| سریال ژاپنی جدید نوش جان (Gochisosan) به کارگردانی مشترک تاکافومی کیمورا، تتسویا واتانابه و یوشیهارو ساساکی ساخته شده و قرار است، برای نخستین بار روی آنتن شبکه تماشا رفته و از امروز ساعت 19 از این شبکه پخش گردد. این سریال جایگزین سریال پاستا خواهد شد. بینندگان نوش جان می توانند تکرار این سریال را در ساعات 1، 7 و 13 روز بعد از شبکه تماشا به تماشا بنشینند.

به گزارش حمایت از تولید ملی، سریال تلویزیونی نوش جان محصول کشور ژاپن و در سال2013 فراوری شده، این سریال در ژانر درام بوده و کل داستان این سریال بیانگر سرگذشت زنی به نام میکو است که سعی دارد، در بین زنان ژاپنی الگو باشد. میکو که نقش اصلی مجموعه تلوزیونی نوش جان را ایفا می نماید، فرزند پدر و مادری است که یک رستوران در توکیو را اداره می نمایند.

او پس از مدتی ازدواج نموده و به همراه همسرش به اوزاکا نقل مکان می نماید و اختلافات فرهنگی بین توکیو و اوزاکا را تجربه خواهد نمود. این سریال طی سال های گذشته در 150 قسمت در ژاپن پخش شده بود، اما به دلیل تعیین نبودن زمان پخش این سریال از شبکه تماشا، مدت زمان هر قسمت فرق می نماید، ممکن است براساس زمان بندی شبکه تماشا تعداد قسمت های نوش جان نیز تغییر کند.

از جمله بازیگران اصلی سریال نوش جان می توان به آنه واتانابه، ماساهیرو هیگاشیده، نائومی زایزن، تایزو هارادا، کازوکو یوشیوکی و ... اشاره نمود.

همه چیز درباره سریال نوش جان

سریال نوش جان ماجرایی را که در حدود 100 سال پیش و زمانی که مدرنیزاسیون در ژاپن شکوفا می شده است، را روایت می نماید. این سریال داستان زندگی میکو زنی که در دوران Taisho و Shōwa زندگی می نماید را بازگو می نماید. او کوشش دارد در میان زنان ژاپنی بدرخشد و به یک الگوی پیروز تبدیل گردد.

میکو اونو با بازی آن واتانابه در خانواده ای عظیم می گردد که پدر و مادر او عهده دار مدیریت یک رستوران در توکیو هستند. خانواده میکو، در این رستوران به پختن غذا هایی به سبک غربی ها مشغول بوده و میکو اونو نیز از کودکی در کنار خانواده اش در رستوران حضور داشته و آشپزی را نیز به خوبی به سبک غربی ها فرا گرفته است.

میکو اونو همزمان به تحصیل خود در دانشگاه نیز مشغول بوده و با یکی از همکلاسی های خود که در خانه او زندگی می نماید، بعد از مدتی با هم ازدواج می نماید. سپس میکو با همسرش به اوزاکا نقل مکان می نمایند. او با علاقه ای که به آشپزی دارد، آن را ادامه می دهد؛ اما پس از مدتی جنگ جهانی دوم شروع می گردد.

پس از شروع جنگ جهانی میکو اونو با مسائل زیادی روبرو می گردد چرا که او به عنوان مادر و همسر در اوزاکا زندگی می نماید. مخاطبان این سریال طی پخش نوش جان شاهد اتفاقات غافلگیر نماینده هستند و حدس زدن این که در آینده چه بر سر میکو اونو می آید، بعضی اوقات کمی سخت خواهد شد. البته سریال نوش جان با انتها جذابی همراه خواهد بود.

سریال نوش جان به مدیریت دوبلاژ رزیتا یاراحمدی دوبله شده است و همچنین گویندگانی همچون غلامرضا مهرزادیان، افشین زی نوری منوچهر زنده دل، امیر محمدصمصامی، حسین بیگی، فاطمه نیرومند، شراره حضرتی، معصومه آقاجانی، مهسا عرفانی و ... در واحد دوبلاژ سازمان صداوسیما به دوبله این سریال پرداخته اند.

در این سریال بازیگرانی همچون آن واتانابه، ماساهیرو هیگاشیده، میابی ماتسورا، دایگو نیشیهاتا، تایسوکه نیشیکادو، کازوکو یوشیوکی، نائومی زایزن، تازیو هارادا، کای اینوواکی، ماسااومی کونودو، یوشیکو میازاکی، میدوریکو کیمورا، میتسوکی تاکاهاتا، یورا آراتا نوریکو (جوانی)، تاکاشی یاماناکا، تسویوشی مورو، تاکویا ایشیدا، ماساتو وادا و هانا تویوشیما به ایفای نقش می پردازند.

بیوگرافی ماساهیرو هیگاشاید

ماساهیرو هیگاشاید متولد 1 فوریه 1988 در استان سایتاما، ژاپن بازیگر و مدل ژاپنی است. در سال 2012، او به عنوان بازیگر در فیلم درامی به نام The Kirishima Thing (اولین بار) به ایفای نقش پرداخت. هیگاشاید به عنوان مدل در نوزدهمین دوره تست شنوایی بدون انحصاری مردان و بدون دخالت در دبیرستان حضور یافته است.

این مدل و بازیگر ژاپنی پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، قصد داشت طراح طلا و جواهر گردد به همین خاطر به تحصیل در مدرسه جواهرات پزداخته بود. او از سال 2006 تا 2011 به عنوان مدل در شوی لباس یوجی یاماتا فعالیت می کرد. ماساهیرو هیگاشاید در سال 2012 با حضور در فیلمی با نام اولین بار که درباره دبیرستانی ژاپنی بود، وارد عرصه بازیگری شد.

بیوگرافی آن واتانابه

آن واتانابه متولد 14 آوریل 1986 در توکیو؛ مدل مد، بازیگر و خواننده ژاپنی است. او دختر کن واتانابه بازیگر سینما و همسر اول او یومیکو است. واتانابه در کار های مدلینگ خود را با نام مکتب آن شناخته می گردد؛ در 1 ژانویه 2015 با بازیگر ماساهیرو هیگاشاید ازدواج نموده بود.

واتانابه در 16 مه 2016، دو دختر دوقلو و نیز در 7 نوامبر 2017، پسری به جهان آورد. در 23 ژانویه 2020، شوکان بونشون فاش کرد که شوهر واتانابه از سال 2017، زمانی که واتانابه سومین فرزندشان را باردار بود، با خانم اریکا کاراتا رابطه غیر همسری داشته است، که بعداً توسط آژانس Higashide تأیید شد.

در اول آگوست سال 2020، واتانابه طلاق خود را با هیگاشاید نهایی نموده بود، او وعده داد که واتانابه و همسرش برای مراقبت از بچه ها خود با هم همکاری خواهند کرد.

منبع: فرادید

به "همه چیز درباره سریال نوش جان" امتیاز دهید

3 کاربر به "همه چیز درباره سریال نوش جان" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره سریال نوش جان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید