پزشکان بدون مرز: ائتلاف سعودی غیرنظامیان در یمن را کشته است

به گزارش حمایت از تولید ملی، سازمان پزشکان بدون مرز با محکوم کردن شدید حملات ائتلاف متجاوز سعودی به غیرنظامیان در یمن، خواهان اتخاذ تدابیر فوری برای تضمین حفاظت از آنها شد.

پزشکان بدون مرز: ائتلاف سعودی غیرنظامیان در یمن را کشته است

به گزارش گروه بین الملل حمایت از تولید ملی به نقل از الخلیج آنلاین، سازمان بین المللی پزشکان بدون مرز، روز گذشته حملات ائتلاف عربی تحت رهبری سعودی علیه غیرنظامیان در یمن را محکوم کرد و خواهان اتخاذ تدابیری فوری برای تضمین حفاظت از آنها شد.

این سازمان در توئیت هایی که به وسیله حساب کاربری دفتر خود در یمن منتشر کرد، نوشته است: بیمارستان روستایی عبس در استان حجه(شمال غرب یمن)، که تحت حمایت سازمان پزشکان بدون مرز است، به دنبال حملات هوایی ائتلاف به منازل یمنی ها در روز یکشنبه، 17 زخمی غیرنظامی را پذیرش کرد که در میان آنها 6 زن و 5 کودک حضور داشتند و در جریان این حمله همچنین بیش از 10 غیرنظامی کشته شدند.

این سازمان به شدت حملات به غیرنظامیان را محکوم نموده و خواهان اتخاذ تدابیر فوری برای تضمین حفاظت از آنها و مراکز درمانی در درگیری های مستمر شد.

پیش از این جنبش انصارالله اعلام نموده بود به دنبال حملات ائتلاف به منزلی در منطقه صومله در استان حجه، که در آن یک خانوار آواره در نتیجه جنگ ساکن بودند، 11 غیرنظامی، از جمله 3 زن و 4 کودک، کشته شدند.

ائتلاف متجاوز سعودی از 25 مارس 2015، با شروع جنگ همه جانبه علیه یمن که از آن از تسلیحات پیشرفته آمریکا و بعضی کشورهای غربی استفاده می نماید، ده ها هزار غیرنظامی یمنی را به کام مرگ کشانده و تاسیسات حیاتی این کشور را نابود نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پزشکان بدون مرز: ائتلاف سعودی غیرنظامیان در یمن را کشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشکان بدون مرز: ائتلاف سعودی غیرنظامیان در یمن را کشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید