بهرنگ حریف پدرو نشد

به گزارش حمایت از تولید ملی، مالمو-چلسی یکی از بازی های حساس لیگ اروپا بود که با پیروزی شاگردان ساری به انتها رسید. بهرنگ صفری- مدافع ایرانی سوئدی- مالمو در دوئل با پدرو مغلوب گردید و همین یکی از دلایل پیروزی چلسی بود.

بهرنگ حریف پدرو نشد

دوئل صفری-پدرو در سوئدبانک

مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با پیروزی چلسی مقابل مالمو در سوئد همراه بود. چلسی بعد از شکست پرگل مقابل منچسترسیتی در لیگ برتر، به سوئد رفته بود تا حداقل در لیگ اروپا نتیجه ای مطلوب کسب کند. این اتفاق هم رخ داد و روس بارکلی خیلی زود و در دقیقه 30 دروازه مالمو و ایساک داهلین را باز کرد. اولیویر ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی هم گل دوم را برای این تیم در دقیقه 58 به ثمر رساند تا ساری از پیروزی در خانه حریف کمی مطمئن گردد. آندرس کریستیانسن در دقیقه 80 یکی از گل های خورده را جبران کرد اما در نهایت این چلسی بود که پیروز شد در استادیوم سوئدبانک، بازی رفت را به سود خود تمام کند و برای صعود به جمه 16 تیم برتر، امیدوارتر از رقیب خود باشد.

نکته جالب در این بازی، حضور بهرنگ صفری در ترکیب مالمو بود. دفاع وسط و بعضی اوقات چپ مالمو که متولد تهران است اما هرگز برای تیم ملی ایران به میدان نرفته. او که حدفاصل سال های 2008 تا 2014 ، 31 بازی ملی برای سوئد انجام داده، در 34 سالگی یکی از بازیکنان کلیدی مالمو محسوب می گردد. صفری که برخلاف بازی های قبل، این بار در دفاع چپ بازی می کرد و نه دفاع وسط، در قریب به اتفاق دوئل ها مغلوب پدرو، بال راست چلسی و سابق بارسلونا شد و همین یکی از عوامل شکست مالمو در سوئد بود. -

بهرنگ صفری با احتساب بازی مقابل چلسی، هشتاد و هفتمین حضور خود در لیگ های اروپایی را جشن گرفت. این بازیکن چپ پا، با پیراهن مالمو، اندرلخت و بازل تجربه بارها بازی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را در کارنامه دارد و از این حیث آمار فوق العاده ای به نام خود ثبت نموده است. صفری این فصل نیز 5 بازی در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا انجام داده و روی هم 360 دقیقه در زمین بوده. او در لیگ اروپا نیز 7 بار در ترکیب مالمو قرار گرفته و آمار دقایق حضور او در زمین به 726 دقیقه رسیده است. صفری این فصل 4 کارت زرد نیز دریافت نموده و یک بار به علت محرومیت در ترکیب مالمو قرار نگرفته است.

با توجه به شکست مالمو در بازی رفت، بعید است این تیم سوئدی که مربیگری اش بر عهده اووه راسلر آلمانی است بتواند در انگلیس و استادیوم استمفوردبریج نتیجه ای درخشان کسب کند و راهی مرحله بعد گردد. بخصوص که چلسی بازی رفت را هم با پیروزی پشت سر گذاشته و در بازی برگشت حمایت طرفداران پرشمار خود را نیز همراه دارد. همین مسئله صفری و هم تیمی هایش را کمی ناامید نموده، ناامید از صعود به مراحل بالاتر و خلق شگفتی در انگلیس. واقعیتش را هم بخواهید کسی از مالمو انتظار ندارد چلسی را با تمام ستاره هایش شکست بدهد، حتی طرفداران این تیم در سوئد که به تعصب شهرت دارند.

12

منبع: ایران ورزشی

به "بهرنگ حریف پدرو نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهرنگ حریف پدرو نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید