جزئیات تبلیغات محیطی لیگ هجدهم

به گزارش حمایت از تولید ملی، در جلسه توجیهی تبلیغات محیطی لیگ هجدهم توضیحاتی از قرارداد جدید سازمان لیگ ارائه شد.

جزئیات تبلیغات محیطی لیگ هجدهم

به گزارش حمایت از تولید ملی، جلسه توجیهی تبلیغات محیطی لیگ هجدهم فوتبال ایران امروز (یکشنبه) در مرکز ملی فوتبال با حضور نمایندگان هیات های استان ها، سازمان لیگ و شرکت تیراژه فیلم که متولی تبلیغات محیطی این فصل لیگ برتر است برگزار گردید. طبق آمار و ارقامی که در این جلسه اعلام شد شرکت تیراژه فیلم تا کنون هشت میلیارد تومان به سازمان لیگ پرداخت نموده است که هفت میلیارد آن به صورت چک و یک میلیارد آن به صورت نقدی پرداخت گردیده است که با 3.5 میلیارد تومان از این پول حقوق معوقه داوران پرداخت شد و با حدود 2.5 میلیارد دیگر از آن به باشگاه هایی که بدهکار بودند پرداختی صورت گرفت. همچنین اعلام شد که شرکت همراه اول به عنوان اسپانسر اصلی لیگ هجدهم است. اولین قرارداد هم با این شرکت امضا گردیده است. قرارداد با همراه اول به این صورت است که سازمان لیگ حدود 50 میلیارد تومان درآمد خواهد داشت.

طبق اعلام صادق درودگر، مدیر بازاریابی سازمان لیگ شرکت تیراژه فیلم باید حداقل 85 میلیارد تومان درآمد به وسیله اسپانسر در لیگ هجدهم داشته باشد که تاکنون این شرکت حدود 90 میلیارد تومان قرارداد در آستانه امضاء دارد. هم چنین قرار است از مبلغ هایی که قرارداد بسته می گردد 80 درصد آن به باشگاه ها، 10 درصد آن به فدراسیون فوتبال، سه تا پنج درصد آن به هیات فوتبال و پنج درصد آن به سازمان لیگ تعلق می گیرد. سازمان لیگ درخواستی داده است تا سهم فدراسیون کاهش پیدا کند. در این جلسه عنوان شد که هر نوع تبلیغات در استادیوم ها باید با سازمان لیگ هماهنگ گردد و باشگاه ها نمی توانند به صورت مستقل با شرکتی برای تبلیغات قرارداد امضاء نمایند. البته باشگاه ها می توانند با سازمان لیگ مذاکره نمایند تا بتوانند تبلیغات مجزای خودشان را داشته باشند. درآمدها بین باشگاه ها هم بر اساس یک جدول تقسیم بندی می گردد که 50 درصد آن به صورت مساوی بین تمامی باشگاه ها و 50 درصد دیگر بر اساس صندلی آنها در جدول رده بندی لیگ برتر به آنها پرداخت می گردد. البته سازمان لیگ در کوشش است تا پارامتری هم برای باشگاه های پر هوادار در نظر بگیرد. در این جلسه اعلام شد که اگر استندهای تبلیغات محیطی در استادیوم ها آماده نباشد از برگزاری بازی جلوگیری می گردد و هیات های استان ها موظفند این استندها را قبل از برگزاری بازی آماده نمایند. همچنین 48 ساعت قبل از بازی های بین المللی تبلیغات محیطی لیگ برتر از استادیوم ها پاک می گردد. در این جلسه مدیر شرکت تیراژه فیلم با قاطعیت اظهار داشت که به هیچ عنوان به شرکت های متقاضی تخفیف نمی دهد تا برای مثال همراه اول که قراردادی حدود 50 میلیارد امضا نموده است سال آینده از امضای قرارداد جدید خودداری نکند.

او همچنین اظهار داشت که یکی از دلایلی که سال های گذشته تبلیغات محیطی با شکست روبرو شد همین مسئله بوده و همکاران او در شرکت های تبلیغاتی قراردادی بسته اند که به راحتی سازمان لیگ را با مسائل کنونی روبرو کردند.

طبق اعلام صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ حدود 160 میلیارد تومان طلب طی سال هایی که تبلیغات محیطی در استادیوم ها اجرا گردیده وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جزئیات تبلیغات محیطی لیگ هجدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تبلیغات محیطی لیگ هجدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید