دنیا بینی هنری علی نصیر منتشر شد، روایتی از هنرمند مهاجر ایرانی

به گزارش حمایت از تولید ملی، امیر سقراطی هنرمند طراح و گرافیست درباره کتاب ایستادن در میانه آشوب و زیبایی که حاصل گفتگوی او با علی نصیر هنرمند طراح و نقاش است به خبرنگاران گفت: تهیه این کتاب 6 سال طول کشیده است و محتوای آن متشکل از گفتگوهای متفاوتی با این هنرمند درباره آثار هنری اش، دنیا بینی هنری او، هنر ایران و آلمان است.

دنیا بینی هنری علی نصیر منتشر شد، روایتی از هنرمند مهاجر ایرانی

وی با اشاره به اینکه علی نصیر نزدیک به پنج دهه است که در آلمان زندگی می نماید اما با فضای هنری ایران عجین است، اضافه نمود: البته کتاب ایستادن در میانه آشوب و زیبایی بخشی از گفتگوهای من با علی نصیر است و امیدوارم گفتگوهای کامل در قالب کتابی دیگر منتشر گردد.

سقراطی با بیان اینکه در این کتاب دوره های کاری علی نصیر آنالیز گردیده است، اظهار کرد: همچنین درباره آثاری که این هنرمند طی پنج دهه فعالیت هنری خلق نموده است به صورت مجزا و تفکیک گردیده صحبت کردیم.

وی گفت: تصویر 90 اثر هنری علی نصیر در کتاب ایستادن در میانه آشوب و زیبایی چاپ گردیده و کتاب به دو زبان انگلیسی و فارسی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. در این کتاب درباره دوره های کاری علی نصیر صحبت کردیم و در مورد دیدگاه او درباره دنیا و انسان به بحث پرداختیم. همچنین همزمان با رونمایی این کتاب در محل مرکز پروژه های 009821 نمایشگاهی از آثار علی نصیر در این محل برگزار گردید که تا 6 مهرماه ادامه خواهد داشت.

این هنرمند طراح و گرافیست در انتها در مورد کارهای آینده خود بیان نمود: در حال نگارش چند عنوان کتاب هستم، همچنین به طور ویژه برای طراحی وقت گذاشته ام که حاصل آن دو نمایشگاه طراحی بود که آنها را کیوریت کردم.

به گزارش مهر، آثار علی نصیر در مرکز پروژه های 009821 واقع در خیابان کریمخان، خیابان هجدهم، شماره 25 تا 6 مهرماه به نمایش گذاشته گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دنیا بینی هنری علی نصیر منتشر شد، روایتی از هنرمند مهاجر ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیا بینی هنری علی نصیر منتشر شد، روایتی از هنرمند مهاجر ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید