دیدار مسئولان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان با پدر معنوی کشتی ایران

به گزارش حمایت از تولید ملی، مسئولان صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش با حضور در منزل محمد خادم حقیقت، از پدر معنوی کشتی ایران عیادت کردند.

دیدار مسئولان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان با پدر معنوی کشتی ایران

به گزارش حمایت از تولید ملی و به نقل از سایت صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، سید مصطفی ابطحی مدیرعامل صندوق به همراه سید جواد موسوی رئیس هیئت مدیره و همچنین شاکری مدیر واحد حمایتی و کارمندان صندوق با حضور در منزل سید محمد خادم حقیقت پیشکسوت خوشنام کشتی ایران از وی عیادت کردند.

مدیرعامل صندوق با تأکید بر اینکه قهرمانان و پیشکسوتان شأن و منزلت کشورمان را در جهان ارتقا بخشیده اند، بیان کرد: حالا که شما از ورزش قهرمانی فاصله گرفته اید وظیفه ما است که حرمت تان را نگه داریم و شما را به نسل جوان معرفی کنیم.

وی اضافه نمود: الحمدالله شما با سابقه درخشانی که دارید هم معلم نسل ما هستید و هم میراث بزرگ فرهنگی که باید قدردان تان باشیم. میراث فرهنگی فقط میراث مکتوب و ابنیه تاریخی نیست شما قهرمانان میراث بزرگ تاریخی هستید.

مدیرعامل صندوق حمایت گفت: راضییم که افرادی مثل شما در این کشور نفس می کشند و ما هم در خدمت نسل شما و نسل های بعد از شما هستیم و کوشش می کنیم خاطرات شما را جاودانه و تصویری پر شکوه از شما که خالق صحنه های ناب در آوردگاه های المپیک و جهانی هستید به نسل نو ارائه بدهیم.

ابطحی ادامه داد: ما در صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان درصددیم فصل نوینی از حرمت گذاری و خدمت به پیشکسوتان را ارائه بدهیم و نشاط، سرزندگی و ارتقا وضعیت رفاهی آنها را وجه همت خود قرار بدهیم.

وی در سرانجام گفت: ما به اندازه خودمان در خدمت شما هستیم و کوشش می کنیم هرآنچه که در گذشته به هردلیلی اتفاق نیفتاده در آینده انشالله اتفاق بیفتند و رضایت شما و امثال شما که سال ها لبخند را بر لبان مردم ایران نشانده اید فراهم کنیم و لبخند را به لبان شما برگردایم.

خادم حقیقت نیز با قدردانی از حضور مسئولان صندوق پاسخ داد: شما سابقه خوبی دارید و پستی را قبول نموده اید که در وجودتان این کار هست. قهرمانان زیادی مشکل دارند اما خیلی از آن ها خجالت می کشند مشکل خود را بیان نمایند. خوشبختانه امروز افرادی که مثل شما باشخصیت هستند دنبال کار این افراد هستند و این مایه خرسندی است. این کار خداپسندانه است. کسانی که برای مملکت افتخارآفرینی می نمایند مسائل زیادی دارند.

این پیشکسوت کشتی یادآور شد: چند وقت قبل تقدیرنامه ای از طرف وزیر ورزش برای من ارسال شد که بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم و راضی شدم. از اینکه چنین کسانی در مملکت هستند که حواسشان به همه چیز و همه کس هست. قبول مسئولیت در حوزه ورزش کار مهمی است که شما بار سنگین آن را پذرفتید. از خدا می خواهم که همه شما در کارتان پیروز باشید چون فکر آبروی مملکت تان هستید. تشکر و سلام من را به آقای وزیر هم برسانید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دیدار مسئولان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان با پدر معنوی کشتی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار مسئولان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان با پدر معنوی کشتی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید