شیری: پیکان مدعی جدی کسب سهمیه آسیاست، در 5 هفته ابتدایی خیلی بدشانس بودیم

به گزارش حمایت از تولید ملی، مدافع - هافبک تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که این تیم مدعی جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری خواهد بود.

شیری: پیکان مدعی جدی کسب سهمیه آسیاست، در 5 هفته ابتدایی خیلی بدشانس بودیم

مهدی شیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی حمایت از تولید ملی، در مورد عملکرد پیکان و کسب شش امتیاز در پنج بازی گفت: ما می توانستیم در این پنج بازی بیشتر امتیاز بگیریم، ولی پیکان در این پنج هفته خیلی بدشانس بود. ما کادر فنی باتجربه ای داریم و بعید می دانم که تیم مشکل فنی داشته باشد. شک نکنید که تیم ما در فصل جاری مدعی جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست.

مدافع - هافبک تیم فوتبال پیکان همچنین در مورد عملکرد خودش در هفته های گذشته خاطر نشان کرد: من در این مورد نباید نظر بدهم و کادر فنی باید در خصوص عملکردم صحبت کند. همیشه کوشش می کنم تا برای تیمم بازیکن تأثیرگذاری باشم و امیدوارم مربیان از عملکردم راضی باشند.

وی با اشاره به بازی این هفته تیمش برابر استقلال خوزستان مطرح کرد: ما بازی سختی در پیش داریم، چراکه استقلال خوزستان سال جاری نتایج خوبی گرفته و تیم ضعیفی نیست. با این حال با توجه به شرایط میزبانی محکوم به برد هستیم و باید باخت برابر پدیده را در بازی با استقلال خوزستان جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شیری: پیکان مدعی جدی کسب سهمیه آسیاست، در 5 هفته ابتدایی خیلی بدشانس بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیری: پیکان مدعی جدی کسب سهمیه آسیاست، در 5 هفته ابتدایی خیلی بدشانس بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید