فوتبال دنیا، پوگبا تا سرانجام فصل در منچستریونایتد می ماند

به گزارش حمایت از تولید ملی، با وجود داشتن برخی اختلافات با آقای خاص، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ تصمیم گرفته است که تا خاتمه فصل در اولدترافورد بماند.

فوتبال دنیا، پوگبا تا سرانجام فصل در منچستریونایتد می ماند

به گزارش حمایت از تولید ملی، نشریه میرر انگلیس مدعی گردیده است که پل پوگبا از تصمیم قبلی خود برای ترک منچستریونایتد در ماه ژانویه منصرف گردیده است و می خواهد تا خاتمه فصل در اولدترافورد بماند.

پوگبا به دلیل اختلافاتی که با سرمربی تیمش ژوزه مورینیو دارد، به فکر ترک شیاطین سرخ افتاده بود و حتی شنیده شد که بارسلونا برای خرید او اقدام نموده است، اما باشگاه منچستریونایتد به وی اجازه خروج نداد. حتی بعد از تعطیلی بازار نقل وانتقالات در فوتبال اروپا اخبار مربوط به انتقال پوگبا متوقف نشد و از رفتن او از من یونایتد در بازار زمستانی اخبار به گوش رسید.

طبق ادعای میرر، اختلافات پوگبا و مورینیو همچنان پابرجاست، اما گران ترین بازیکن تاریخ منچستریونایتد که سال 2016 با قراردادی 89 میلیون پوندی به این تیم ملحق شد، قصد دارد حداقل تا خاتمه فصل با نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بماند. ظاهراً او از ابتدای فصل با مورینیو صحبت هایی در خصوص وضعیت نامساعدش داشته است و توافق نموده که تا خاتمه فصل دیگر حرفی از رفتن نزند. با این حال معین نیست که بازیکن 25 ساله سابق یوونتوس در خاتمه فصل هم در اولدترافورد بماند یا برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، پوگبا تا سرانجام فصل در منچستریونایتد می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پوگبا تا سرانجام فصل در منچستریونایتد می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید