مایکروسافت افشا کرد: هکرها سازمان های اروپایی را هدف گرفته اند

به گزارش حمایت از تولید ملی، مایکروسافت در بیانیه ای اعلام نموده که هکرها بسیاری از سازمان های مهم اروپایی را هدف قرار داده اند و در تلاشند امنیت این سازمان ها را نقض نمایند.

مایکروسافت افشا کرد: هکرها سازمان های اروپایی را هدف گرفته اند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بر اساس ادعای مایکروسافت به نظر می رسد هکرها در کوششند با هدف قرار دادن سازمان های اروپایی امنیت این نهادها را از بین ببرند و مایکروسافت نیز ضمن شناسایی این هکرها در کوشش است تا امنیت را به سازمان های اروپایی باز گرداند.

اینغول تکنولوژی در یک پست وبلاگی نوشت بسیاری از حملات در کوشش بودند تا کارمندان شورای روابط خارجی آلمان و دفاتر اروپایی موسسه آسپن و صندوق مارشال آلمان را به وسیله وب سایت های مخرب و ایمیل های جعلی تخریب نمایند، شناسایی نموده است.

این غول تکنولوژی اعلام نموده که این حملات در اواخر سال گذشته به وسیله برنامه های فیشینگ برای سرقت اطلاعات کارمندان و به واسطه ارائه نرم افزارهای مخرب انجام شد.

تام برت، معاون رئیس بخش امنیت و اعتماد مشتریان در این خصوص می گوید که تا کنون 104 حساب کاربری متعلق به کارمندان سازمانهای مختلف را در بلژیک، فرانسه، آلمان، لهستان، رومانی و صربستان مورد آنالیز قرار داده اند که در معرض خطرند.

کارن دومفید، رئیس صندوق مارشال آلمان، در مصاحبه ای گفت: ما به عنوان یک سازمان، با تحقیقات سیاسی شناخته می شویم که در کوششیم در جامعه مدنی، برای ترویج و حمایت از ارزش های دموکراتیک کوشش کنیم بنابراین این حملات برای ما جای تعجب ندارد.

یک سخنگوی شورای روابط خارجی آلمان نیز تأیید کرد که این سازمان طی سال گذشته هدف حملات اینترنتی قرار داشته است.مایکروسافت گفت، در حالی که هنوز تحقیقات در خصوص منابع این حملات ادامه دارد،این شرکت حدس می زند بسیاری از این حملات توسط گروهی به نام استرانتیوم که با هکرهای روسی در ارتباط است انجام می گردد.

منبع: انتخاب

به "مایکروسافت افشا کرد: هکرها سازمان های اروپایی را هدف گرفته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت افشا کرد: هکرها سازمان های اروپایی را هدف گرفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید