نام جابر در کتاب گینس، طلبش را بخشید و در استقلال ماند

به گزارش حمایت از تولید ملی، انصاری اگر تا امروز تنها بازیکن استقلال بود که اینستاگرام نداشت،حالا به سمج ترین آن ها تبدیل گردیده.او کاری کرد که خیلی های دیگر نتوانستند انجام بدهند.از تهدید استقلال به شکایت آغاز کرد و با بازگشت تمام.

نام جابر در کتاب گینس، طلبش را بخشید و در استقلال ماند

به گزارش حمایت از تولید ملی ،امیر اسدی،نام جابر انصاری را باید در کتاب گینس نوشت. بازیکنی که باشگاه او را نخواست اما چون قرارداد داشت در تمرین شرکت کرد و یک لحظه هم پا پس نکشید. جابر در روزهایی که همه از جدایی اش صحبت می کردند و اینکه در تفکرات باشگاه و کادر فنی جایی ندارد، پای ثابت تمرین های استقلال بود و نشان داد که یک بازیکن با سماجت هم می تواند به هدف خود برسد.

انصاری در این مدت از باشگاه های بسیاری پیشنهاد بازی دریافت کرد اما دلش با استقلال بود. چون می دانست اگر بماند، شاید بتواند حتی برای دقایقی در ترکیب قرار بگیرد. همین دقایق اندک هم می تواند نام او را دوباره سر زبان ها بیندازد. از نظر او بازی در استقلال کجا و مثلا سپیدرود کجا؟ به همین دلیل بود که انصاری، حتی برخلاف علی قربانی که بالاخره تسلیم شد، از استقلال رفت و پیراهن اسپارتاک اسلواکی را پوشید، به تمرین کنار سایر بازیکنان ادامه داد و در نهایت شفر و مدیران باشگاه را مجاب کرد که نامش را در لیست بنویسند.

برای انصاری، ماه های قبل خیلی سخت گذشت. از انصاف که نگذریم، او یکی از بازیکنان متوسط استقلال در دو، سه فصل اخیر بود. بازیکنی که بازی اش کمتر از بقیه به چشم می آمد و حتی اگر گل می زد یا پاس گل می داد، رسانه ها آنچنان که باید به عملکردش نمره قبولی نمی دادند. این را خودش هم می دانست که در مصاحبه ای گفت: نه اهل مصاحبه هستم و نه علاقه دارم در چشم باشم. من تنها بازیکن استقلال هستم که اینستاگرام ندارم و شاید به همین دلیل است عملکردم به چشم نمی آید.

انصاری اگر تا امروز تنها بازیکن استقلال بود که اینستاگرام نداشت، حالا به سمج ترین آن ها تبدیل گردیده است. او کاری کرد که خیلی های دیگر نتوانستند انجامش بدهند. از تهدید استقلال به شکایت آغاز کرد و با بازگشت تمام. آنقدر ایستاد و تمرین کرد که بالاخره مدیران باشگاه استقلال ترجیح دادند برای سازمان لیگ نامه بنویسند و کارت بازی اش را دریافت نمایند. سماجت انصاری به حدی بود که حتی در فضای مجازی، عده ای به شوخی می گفتند: استقلال باید محل تمرین خود را عوض کند تا از شر انصاری خلاص گردد.

جابر اما ماند، حتی در این آخرین روزها که ماشین سازی را سفت و سخت خواستار خود می دید. تیم شهرش که احتیاج مبرمی به بازیکنی مثل او داشت. البته انصاری برای ادامه حضور در استقلال شروط باشگاه را نیز پذیرفت. شروطی چون بخشش طلب فصل قبل و کاهش قرارداد این فصل. او با مدیران باشگاه کنار آمد تا ناگهان، بازیکنی که در فهرست مازاد قرار داشت، با دریافت کارت بازی به تفکرات وینفرد شفر راه پیدا کند.

انصاری که توانایی بازی در تمام پست های خط حمله را دارد، آچار فرانسه شفر در فاز تهاجمی خواهد بود. او در بال راست، هافبک بازیساز و پشت مهاجم، بال چپ و مهاجم هدف می تواند به استقلال یاری کند. البته اگر مثل چند فصل قبل آماده باشد و خود را به شفر تحمیل کند. اتفاقی که وقوع آن با توجه به شناخت از پشتکار جابر انصاری خیلی هم بعید نیست. مگر اینکه هم پستی های او بدرخشند و جا را برای انصاری تنگ نمایند. فعلا که چنین اتفاقی رخ نداده و جابر می تواند در بدو ورود، امیدوار به حضور در ترکیب استقلال باشد و درخشش با پیراهنی که از تن او خارج گردیده و به مرتضی تبریزی رسیده است.

530-10

منبع: ایران ورزشی

به "نام جابر در کتاب گینس، طلبش را بخشید و در استقلال ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام جابر در کتاب گینس، طلبش را بخشید و در استقلال ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید