هیئت نجات غریق و غواصی همدان قادر به اعزام تیم برای مسابقات نیست

به گزارش حمایت از تولید ملی، سیروس سوریان در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به برگزاری کلاس آموزش غواصی در همدان گفت: طی امسال در زمینه آموزش غواصی 2 دوره کلاس آموزشی یک ستاره و دوستاره در مرکز استان همدان برگزارشده که در این دوره از کلاس ها 35 نفر آموزش دیده اند.

هیئت نجات غریق و غواصی همدان قادر به اعزام تیم برای مسابقات نیست

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان همدان با اشاره به کمتر شدن استقبال از این کلاس ها در امسال گفت: متقاضیانی که در این کلاس ها شرکت می نمایند باید 20 قوس را در آب های آزاد ثبت نمایند که با توجه به اینکه استان همدان فاقد آب های آزاد است ثبت رکورد قوس ها در استان های ساحلی انجام می گیرد.

سوریان اعلام کرد: با توجه به افزایش بهای بلیط هواپیما در امسال تعداد متقاضی این کلاس ها نسبت به سال های گذشته بسیار کم گردیده است.

وی بابیان اینکه مسائل مالی تأثیرات منفی روی هیئت گذاشته است، اعلام کرد: مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی برای تیم نجات غریق مهرماه در جزیره کیش برگزار می گردد که با توجه به افزایش بهای بلیط هواپیما هیئت توان اعزام 15 ورزشکار خود را به این مسابقات ندارد.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان همدان اعلام کرد: طی سال های گذشته منجیان ما در مسابقات جهانی چین و استرالیا حضورداشته و توانستند در مسابقات تیم ملی درخشش خوبی داشته باشند اما امسال مسائل مالی توان اعزام این ورزشکاران به انتخابی تیم ملی را از هیئت گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هیئت نجات غریق و غواصی همدان قادر به اعزام تیم برای مسابقات نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت نجات غریق و غواصی همدان قادر به اعزام تیم برای مسابقات نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید