آغاز عملیات کاشت نهال در اتوبان پیامبر اعظم (ص) کاشت نهال منطقه 9 تبریز

به گزارش حمایت از تولید ملی، خبرگزاری خبرنگاران-توسط واحد سیما منظر و فضای سبز شهرداری منطقه 9 تبریز، عملیات کاشت نهال درضلع شمالی و جنوبی اتوبان پیامبر اعظم (ص) در حال اجراست.

آغاز عملیات کاشت نهال در اتوبان پیامبر اعظم (ص) کاشت نهال منطقه 9 تبریز

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ اسلام زارع مدیر سیما منظر و فضای سبز منطقه با اعلام این خبر گفت: تلاشگران حوزه فضای سبز این منطقه از ابتدای سال جاری و در شروع عملیات کاشت بهاره، اقدام به 4 هزار مورد چاله کنی و همچنین کاشت 800 اصله نهال در ضلع شمالی و جنوبی اتوبان پیامبر اعظم (ص) نموده اند که عملیات کاشت همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نهال های کاشته شده از نوع کاج سیاه، زبان گنجشک و سرو خمره ای می باشند که نوع آنها متناسب با با شرایط جغرافیایی این منطقه می باشد.

زارع شرح داد: سیاست شهرداری منطقه9 در حوزه فضای سبز، نگاه توسعه ای است و به همین جهت تلاش دارد با بهره گیری از پتانسیل های موجود در سطح منطقه نسبت به این مهم اقدام نماید.

گفتنی است فضای سبز به عنوان یکی از مولفه های تأثیر گذار و پر رنگ در زندگی مدرن شهری، پیوست جدا نشدنی تمامی پروژه های جاری در شهرک مدرن خاوران است و توسعه فضای سبز شهری به عنوان یکی از مهمترین شاخص های توسعه یافتگی به معنای واقعی کلمه در آینده این شهرک محقق خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آغاز عملیات کاشت نهال در اتوبان پیامبر اعظم (ص) کاشت نهال منطقه 9 تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز عملیات کاشت نهال در اتوبان پیامبر اعظم (ص) کاشت نهال منطقه 9 تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید