آلومینیوم اراک در انتظار اولین 3 امتیاز لیگ فزونی

به گزارش حمایت از تولید ملی، آلومینیوم از چهار ملاقات پیشین خود، 2 باخت و 2 تساوی بدون گل و کسب دو امتیاز در کارنامه خود دارد. نماینده اراک در رقابت با فولاد خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر نشان داد که جهت رشد و اقتدار قرار گرفته است و آرام آرام صندلی واقعی خود را در لیگ برتر پیدا می نماید.

آلومینیوم اراک در انتظار اولین 3 امتیاز لیگ فزونی

فولاد خوزستان، با توجه به سه ملاقات گذشته آلومینیوم به ویژه در هفته اول و دوم که به ناکامی انجامید و با تصور رجحان خود نسبت به تیم حریف (آلومینیوم) درصدد بود تا مقابل آلومینیوم به امتیاز پیش بینی شده دست پیدا کند و دروازه نماینده اراک را بارها و بارها بگشاید و از این رهگذر شرایط مطلوب تر در جدول این رقابت ها کسب کند اما در خاتمه این رقابت و جدال میان شاگردان نکونام و رسول خطیبی کار به تساوی بدون گل انجامید.

فولاد با تمام تلاشی که داشت نتوانست دروازه آلومینیوم را بگشاید و آلومینیوم نشان داد فرایند رو به رشدی را طی می نماید و با هماهنگی بیشتر بازیکنان و درایت کادر فنی حضور منسجم و قوی تری از نماینده استان مرکزی در لیگ برتر شاهد خواهیم بود.

آلومینیوم اراک در روز دوشنبه هفدهم آذرماه برای کسب پیروزی و به دست آوردن 3 امتیاز و نخستین پیروزی خود در استادیوم امام خمینی (ره) اراک، مقابل میهمان خود ماشین سازی تبریز صف آرایی خواهد نمود.

لازم به ذکر است هم اکنون آلومینیوم اراک با انجام 4 بازی، 2 باخت، 2 تساوی و کسب دو امتیاز در رده چهاردهم جدول واقع شده است و ماشین سازی تبریز نیز با انجام 4 بازی 3 باخت، یک تساوی و کسب یک امتیاز در صندلی پانزدهم ایستاده است.

با اعلام کادر پزشکی تیم آلومینیوم اراک، مرتضی آقاخان و محمد ایران پوریان اخیراً دچار مصدومیت شدند و حضورشان در رقابت روز دوشنبه مقابل ماشین سازی تبریز، بستگی به آماده این دو بازیکن در آخرین تمرین پیش از بازی و نظر سرمربی تیم دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آلومینیوم اراک در انتظار اولین 3 امتیاز لیگ فزونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلومینیوم اراک در انتظار اولین 3 امتیاز لیگ فزونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید