اجرای عملیات درزگیری آسفالت معابر منطقه 22 با قیر پلیمری

به گزارش حمایت از تولید ملی، خبرگزاری خبرنگاران-معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 22 از اجرای عملیات درزگیری آسفالت معابر با فناوری نو اطلاع داد و گفت: فراوری قیر پلیمری به وسیله نخبگان داخلی فراهم شده است و شهرداری منطقه نیز برای مقاوم سازی آسفالت های معابر، این محصول نو را به کار می برد.

اجرای عملیات درزگیری آسفالت معابر منطقه 22 با قیر پلیمری

به گزارش خبرگزاری حمایت از تولید ملی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، مجتبی رشیدی در مورد اجرای عملیات مذکور با این محصول نو گفت: بهره مندی از قیر پلیمری ویژگی های گوناگونی دارد که از جمله آن می توان افزایش عمر و کیفیت آسفالت، کاهش قیر زدگی سطح آسفالت، کاهش لغزندگی سطح آسفالت و کاهش مصرف قیر به عنوان یک سرمایه ملی را نام برد.

وی اضافه کرد: با توجه به لزوم هر چه بیشتر نگهداری و بهسازی آسفالت معابر سطح منطقه، حوزه فنی و عمران جهت افزایش عمر مفید آسفالت، درزگیری بیش از 23 هزار متر طول از آسفالت خیابان های خرم آباد و پارسای شرقی در محله آبشار را در دستور کار قرار داده است.

رشیدی عنوان نمود: بهره مندی از این محصول نو در سایر معابر منطقه 22 به ویژه معابر پر رفت و آمد صورت خواهد گرفت.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 22 خاطر نشان کرد: سرعت اجرای این نوع عملیات بسیار بالا است و شهرداری منطقه نیز کوشش می نماید در فعالیت های عمرانی از محصولات روز جهان بهره گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "اجرای عملیات درزگیری آسفالت معابر منطقه 22 با قیر پلیمری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای عملیات درزگیری آسفالت معابر منطقه 22 با قیر پلیمری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید