اختلافات جدی میان مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان و کوشش برخی اعضای هیئت مدیره برای بازگرداندن بابادی

به گزارش حمایت از تولید ملی، میان اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان و نیز سرپرست این باشگاه، اختلافات جدی وجود دارد.

اختلافات جدی میان مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان و کوشش برخی اعضای هیئت مدیره برای بازگرداندن بابادی

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه حمایت از تولید ملی حمایت از تولید ملی >، باشگاه نفت مسجدسلیمان در هفته های گذشته دچار تغییرات زیادی در کادر فنی و مدیریت باشگاه روبرو گردیده است. پس از استعفای عبدالله ویسی از راهنمایی نفت، کیوان بابادی هم از مدیرعاملی باشگاه کناره گیری کرد. استعفاهایی که به انتصاب علیرضا مرزبان به عنوان سرمربى نفتی ها و پیمان مولایی به عنوان سرپرست باشگاه منجر شد.

این اتفاقات در حالی رخ داد که برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه، مخالف جدایی ویسی و بابادی از نفت بودند، اما سایر اعضای هیئت مدیره با آن موافقت کردند. حتی در زمانی که بعضی از اعضای هیئت مدیره نفت مشغول مذاکره با ویسی برای منصرف کردن او از کناره گیری بودند، سایر اعضای هیئت مدیره با مربیان دیگری مذاکره می کردند.

سرپرست تازه وارد باشگاه نفت نیز با یکی دو عضو هیئت مدیره، از جمله رئیس هیئت مدیره باشگاه به حدی اختلاف دارد که این اعضا، مذاکراتی را با بابادی برای بازگرداندن او انجام داده اند. باید ببینیم اختلافات موجود در باشگاه نفت که در برنامه تلویزیونی استان خوزستان هم نمایان شد، چه نتیجه ای در پی خواهد داشت. اختلافاتی که شاید در روزهای آینده، تغییرات جدیدی در مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اختلافات جدی میان مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان و کوشش برخی اعضای هیئت مدیره برای بازگرداندن بابادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلافات جدی میان مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان و کوشش برخی اعضای هیئت مدیره برای بازگرداندن بابادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید