اخبار صنعت

با پادشاه فیلمبرداری با موبایل آشنا شوید

براساس اطلاعاتی که تا به امروز در خصوص ویژگی های دوربین سامسونگ گلکسی اس 23 فاش شده است، این پرچمدار با وضوح فیلم برداری 8 K و نرخ 30 فریم برثانیه رقیبی نو برای آیفون و پیکسل خواهد بود.

20 آذر 1401

شیوه تازه برای معین وقت معاینه فنی خودرو ، چه خودروهایی در آذرماه مشمول معاینه فنی شدند؟

مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فراهم شدن امکان نوبت گیری تلفنی به وسیله سامانه جوابگو 96006000 بنابر درخواست شهروندان اطلاع داد.

7 آذر 1401

فراوری هیدروژن از زباله به عنوان سوخت پاک

به گزارش خبرنگاران به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، محققان از دولت بودجه دریافت نموده و مشغول همکاری با شرکت پاورهاوس انرژی پی ال سی هستند تا هیدروژن را برای مصرف به عنوان یک سوخت پاک بازیافت نمایند. شرکت انگلیسی مذکور در حوزه تولید زباله های غیرقابل...

23 آبان 1401

رتبه پنجم دانشگاههای صنعتی کشور به کرمان رسید

دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته رتبه پنجم در شاخص فناوری و نوآوری را در بین دانشگاه های صنعتی کشور کسب کرد.

19 آبان 1401

درخواست جدایی مهاجم پرسپولیس؛ مقصد احتمالی کجاست؟

مهاجم نیمکت نشین پرسپولیس از شرایطش در این تیم رضایت ندارد و میخواهد در نیم فصل از جمع سرخپوشان جدا گردد.

2 آبان 1401

چشم نوازی هنر سوزن دوزی مردمان سیستان و بلوچستان در جشنواره ایران عزیز

یک کارآفرین گفت: سوزن دوزی یکی از هنر های قدیمی مردمان سیستان و بلوچستان است که برای تزئین لباس های مختلف استفاده می گردد.

27 مهر 1401

یک سیاهچاله عجیب جت پلاسمای خود را به کهکشان همسایه می کوبد

یک سیاهچاله در مرکز یک کهکشان دوردست، در حال فوران جت پلاسمای خود به سمت کهکشان همسایه با سرعتی نزدیک به سرعت نور است.

25 مهر 1401

افزایش جوجه ریزی در مرغداری های استان قزوین

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: جوجه ریزی در مرغداری های قزوین طی نیمه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته 183 هزار قطعه افزایش یافت.

9 مهر 1401

بدهی بیش از 89 میلیارد تومانی اداره های کهگیلویه و بویراحمد به شرکت توزیع نیروی برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد مقدار بدهی اداره های استان به این شرکت را 89 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد.

31 شهریور 1401

حضور درخشان شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه بین المللی مشهد

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در حالی برگزار گردید که با استقبال قابل توجه مخاطبان و بازدیدکنندگان همراه بود.

23 شهریور 1401

صفحه نخست روزنامه ها ، دوشنبه 31 مرداد

ترور داریا دوگین و تخلفات فولاد مبارکه تیتر بیشتر روزنامه های امروز بود.

9 شهریور 1401

هشدار سازمان لیگ به زنان پرسپولیسی

تعدادی از تماشاگران استقلالی خانم که برای تماشای بازی استقلال و مس کرمان به استادیوم آزادی رفته بودند به علت همراه داشتن بطری آب مجبور شدند آن ها را بیرون استادیوم دور بیندازند و از داخل استادیوم لیوان های یکبار مصرف پلمپ شده آب خوردن بخرند. این موضوع...

6 شهریور 1401

گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ در بیش از 70 ترکیب رنگی عرضه خواهد شد

ظاهراً سامسونگ تأیید نموده که نسخه Bespoke ادیشن گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ 4 در بیش از 70 ترکیب رنگی عرضه خواهد شد تا کاربران بتوانند مطابق با سلیقه خود از بین رنگ های ارائه شده دست به انتخاب بزنند.

12 مرداد 1401

میل فرهاد زهکلوت

فاصله رودبار جنوب تا مرکز استان کرمان نیز حدود 333 کیلومتر می باشد.میل فرهاد منطقه زیبا وخوش آب با طبیعتی بکر و مجذوب کننده در 65 کیلومتری جازموریان شهرستان رودبار جنوب واقع شده است .شهرستان رودبار در جنوب استان کرمان واقع شده و مهم ترین جاذبه گردشگری...

11 مرداد 1401

قوانین استفاده غیر مسکونی از واحد مسکونی (مثلا آرایشگاه)

به دلیل هزینه های بسیار بالای خرید یا اجاره املاک با کاربری تجاری بسکمک در پی استفاده از املاک مسکونی برای کار تجاری می باشند. اما بر اسال برخی قوانین این عمل جرم بوده و مستوجب مجازات است. در این مقاله قصد داریم با استفاده غیر مسکونی از واحد مسکونی مثلا...

10 مرداد 1401

مقایسه جک J4 با بسترن B30 و جیلی GC6 اکسلنت

جک J4 را باید جایگزین برادر بزرگتر خود یعنی جک 5 دانست. جک جی 5 که با ورود به بازار توانسته بود به دلایلی مانند طراحی زیبا، قوای فنی مناسب، و استهلاک کمتر نسبت به رقبا به یکی از پیروز ترین خودروهای چینی بازار بدل گردد، اینک که این خودروی جای خود را جک J5 داده...

7 مرداد 1401

سفر در حاشیه اترک روی خط مرز در قلب ترکمن صحرا

در این مقاله سفری ترتیب داده ایم در حاشیه رود اترک و امتداد خط مرزی ایران و ترکمنستان، در شمالی ترین نقطه استان گلستان و ترکمن صحرای ایران.

26 تیر 1401

هافبک کلیدی پرسپولیس بازی بعدی را از دست داد

میلاد سرلک هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در جریان ملاقات با مس رفسنجان مصدوم شد تا در دقیقه 30 تعویض شده و جای خود را به علی شجاعی دهد.

20 تیر 1401

با این 8 غذا چاق می شوید!

افراد به دلایل مختلفی پرخوری می نمایند، غذاهای پرکالری می خورند و روز به روز چاق تر می شوند.

18 تیر 1401

همکاری شهرداری تهران با شرکت EFIA ترکیه درزمینه استحصال انرژی از پسماند

خبرگزاری خبرنگاران- نمایندگان شرکت EFIA ترکیه ضمن بازدید از دستاوردهای سازمان مدیریت پسماند مرکز، بر همکاری دو کشور در زمینه انتقال تجربیات خود برای استحصال انرژی از پسماند تاکید کردند.

9 تیر 1401
تعداد: (216)