افتتاح آکادمی صنایع دستی پناه در شهرستان هشترود

به گزارش حمایت از تولید ملی، خبرگزاری خبرنگاران-معاون صنایع دستی استان از افتتاح آکادمی صنایع دستی پناه در این شهرستان اطلاع داد.

افتتاح آکادمی صنایع دستی پناه در شهرستان هشترود

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، روز یکشنبه 26 دی ماه 1400، آکادمی صنایع دستی پناه با حضور فرماندار، مسئولان شهرستانی و رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان هشترود افتتاح شد.

فرشاد به آفرین معاون صنایع دستی استان با بیان اینکه این آکادمی به همت بخش خصوصی ایجاد شده است، ادامه داد: آکادمی صنایع دستی پناه به همت و سرمایه گذاری مهدی پورتقی و با همکاری این اداره کل ایجاد شده است.

معاون صنایع دستی استان در ادامه گفت: با توجه به اینکه هشترود ازجمله شهرستان های فعال در حوزه صنایع دستی است، لذا این آکادمی نقش بسزایی در توسعه فعالیت هنرمندان این شهرستان خواهد داشت، در این راستا آموزش 5 رشته هنری اعم از تولیدات چرمی، قلاب بافی، گلیم بافی و عروسک سازی در آکادمی پناه برای هنردوستان میسر خواهد بود.

به آفرین گفت: با شروع به کار این آکادمی هنری، برای 10 نفر فرصت شغلی مستقیم و 30 نفر فرصت شغلی غیرمستقیم فراهم شده است، بعلاوه این آکادمی به صورت مستقیم به عرضه تولیدات صنایع دستی هنرمندان خواهد پرداخت که علاقه مندان می توانند با حضور در این آکادمی آثار هنری مورد علاقه خود را خریداری نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "افتتاح آکادمی صنایع دستی پناه در شهرستان هشترود" امتیاز دهید

2 کاربر به "افتتاح آکادمی صنایع دستی پناه در شهرستان هشترود" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح آکادمی صنایع دستی پناه در شهرستان هشترود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید