افتتاح 2 صندلی عرضه سوخت در کرمان و خراسان جنوبی

به گزارش حمایت از تولید ملی، هم زمان با چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دو صندلی جدید عرضه سوخت در کرمان و خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

افتتاح 2 صندلی عرضه سوخت در کرمان و خراسان جنوبی

به گزارش شانا، سیدباقر نورالدینی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان گفت: هم زمان با چهل ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یک صندلی عرضه بنزین و نفت گاز در منطقه کرمان به بهره برداری رسید.

وی در این باره اضافه کرد: این صندلی زیر پوشش یکی از شرکت های زنجیره ای توزیع سوخت (صاحب نشان) است و با مساحت 10 هزار مترمربع، دارای هشت نازل عرضه بنزین و هشت نازل عرضه نفت گاز است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان تأکید کرد: با افتتاح این صندلی شمار صندلی های عرضه سوخت ناحیه رفسنجان به 39 باب و تعداد صندلی های عرضه سوخت منطقه کرمان به 265 باب رسید.

نورالدینی اظهار کرد: صندلی اختصاصی میرزاحسینی واقع در کلیومتر 30 جاده رفسنجان - زرند (روستای داوران)، با حضور مدیر منطقه کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان رفسنجان به منظور سوخت رسانی مطلوب به شهروندان افتتاح شد.

یک صندلی جدید عرضه سوخت در ناحیه قاین استان خراسان جنوبی

یک صندلی جدید عرضه فرآورده های نفتی در ناحیه قاین استان خراسان جنوبی افتتاح شد، این صندلی زیر پوشش یکی از شرکت های زنجیره ای توزیع سوخت است و هر سه مرحله طرح کهاب (کاهش، راهنمایی، انتقال و بازیافت) در آن اجرا شده است.

قربانعلی مردانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان جنوبی در آیین بهره برداری از این صندلی که معاون امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی نیز حضور داشت، بیان کرد: با بهره برداری از این صندلی، شمار صندلی های سوخت منطقه خراسان جنوبی به 114 باب افزایش یافت.

وی اضافه کرد: طراحی مطلوب در نقشه های اجرایی این صندلی، با توجه به داشتن 12 نازل عرضه بنزین، امکان سوخت گیری هم زمان 12 خودرو را فراهم نموده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان جنوبی تأکید کرد: وضع توسعه و ساخت صندلی های عرضه سوخت منطقه بسیار مطلوب و میانگین مدت زمان انتظار سوخت گیری نزدیک به صفر است.

مردانی با بیان اینکه صندلی جدید شهرداری قاین در زمینی به مساحت یک هزار و 685 مترمربع و با هزینه ای بالغ بر 60 میلیارد ریال ساخته شده است، ادامه داد: این صندلی از لحاظ الزام ها و استانداردها وضع مطلوبی دارد، به طوری که افزون بر اجرای هر سه مرحله طرح کهاب می توان به امکانات دیگر از جمله نصب دیسپچینگ و ژنراتور برق اضطراری اشاره نمود.

وی ضمن قدردانی از فرماندار، شهرداری قاین، شورای اسلامی شهر قاین، رئیس و همکاران ناحیه قاین و شرکت صاحب نشان و همه افرادی که در احداث و راه اندازی این صندلی قدمی برداشته اند، به اشتغال زایی 10 نفر در این صندلی اشاره نمود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان جنوبی اظهار کرد: این صندلی بیست ونهمین صندلی ناحیه قاین است که 26 درصد صندلی های استان را این ناحیه زیر پوشش خود قرار داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "افتتاح 2 صندلی عرضه سوخت در کرمان و خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 2 صندلی عرضه سوخت در کرمان و خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید