انصاری فرد: نباید به شرایط آب و هوایی توجه داشته باشیم، جایی برای ریسک کردن باقی نمانده است

به گزارش حمایت از تولید ملی، خبرنگاران: مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که دیدار مقابل عمان چه به لحاظ آب و هوایی و چه به لحاظ فنی برای تیم ملی سودمند بوده است.

انصاری فرد: نباید به شرایط آب و هوایی توجه داشته باشیم، جایی برای ریسک کردن باقی نمانده است

به گزارش حمایت از تولید ملی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کریم انصاری فرد پس از دیدار مقابل عمان گفت: بازی محبت آمیز بسیار خوبی بود چرا که قطر هم آب و هوایی همانند عمان دارد و این موضوع تا حدود زیادی ما را به شرایط آب و هوایی قطر نزدیک تر کرد.

وی اضافه نمود: عمان بهترین گزینه برای شبیه سازی بازی مقابل قطر بود و انجام یک بازی محبت آمیز پیش از دیدار مقابل قطر با این شرایط مشابه، بسیار مفید بوده و به رغم سختی به لحاظ آب و هوایی که نباید به آن توجه کرد، فکر می کنم یک بیدار باش پیش از بازی قطر بود که به ما نشان داد جای ریسک و خطر کردن نخواهیم داشت.

ملی پوش فوتبال کشورمان همچنین گفت: همه بازیکنان باید دست به دست هم بدهند و سخت کار نمایند تا چند روز باقی مانده بازی برابر قطر بتوانیم به بیشترین و بهترین آمادگی لازم برسیم و بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم.

مهاجم تیم ملی در ادامه اضافه نمود: به هر جهت تفاوت آب و هوای تهران با مسقط و عدم تطبیق شرایط با این گرمای هوا در نحوه بازی بازیکنان بی تاثیر نبود و خوشبختانه تیم ملی یک هفته زودتر به دوبی خواهد رفت و تمرینات خود را برای همسانی با قطر در این کشور انجام خواهد داد. امیدوارم با تمرینات خوب زیر نظر کادر فنی بتوانیم به شرایط ایده آل مد نظر آنها برسیم و خوشبختانه فهمیدیدم که در قطر هم همین شرایط را خواهیم داشت و باید به دقت نقاط ضعفمان را بشناسیم تا آنها را برطرف کنیم تا در بازی های پیش رو این اشتباهات را تکرار نکنیم.

منبع: تسنیم

به "انصاری فرد: نباید به شرایط آب و هوایی توجه داشته باشیم، جایی برای ریسک کردن باقی نمانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: نباید به شرایط آب و هوایی توجه داشته باشیم، جایی برای ریسک کردن باقی نمانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید