ایران پوریان: سپاهان فصل آینده به حقش می رسد، یک فصل دیگر با سپاهانی ها قرارداد دارم

به گزارش حمایت از تولید ملی، محمد ایران پوریان، مدافع تیم فوتبال سپاهان در فصل گذشته مدعی شد این تیم در فصل پیش رو به آنچه استحقاقش را دارد، می رسد.

ایران پوریان: سپاهان فصل آینده به حقش می رسد، یک فصل دیگر با سپاهانی ها قرارداد دارم

محمد ایران پوریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی حمایت از تولید ملی در خصوص وضعیتش در سپاهان و اینکه آیا فصل آینده هم در این تیم بازی خواهد نمود، گفت: من یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم. فصل گذشته هم روزهای خوبی را در این تیم سپری کردم، هر چند که در یک مقطع مصدومیت باعث شد تا از میادین دور باشم. من تحت قرارداد باشگاه سپاهان هستم و هر تصمیمی که این باشگاه بگیرد برای من قابل قبول است. امیدوارم برای من، سپاهان و تمامی مجموعه باشگاه بهترین اتفاق رخ دهد.

وی با اشاره به فصلی که سپاهان بدون دریافت جام به انتها رساند، مطرح نمود: ما در شرایطی لیگ را شروع کردیم که سپاهان دو فصل پیش لیگ را با قرار دریافت در انتها جدول به انتها رسانده بود. سال جاری اما در لیگ برتر تا آخرین هفته مدعی بودیم و در جام حذفی هم تا نیمه نهایی بالا آمدیم که این عملکرد بسیار خوب بود. البته بدشانس هم بودیم و حداقل شایسته دریافت یک جام بودیم. با این حال اعتقادم این است که چیزی از ارزش های سپاهان کم نمی گردد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان با اشاره به حضور چند بازیکن جدید در سپاهان توضیح داد: باشگاه خیلی زود یارگیری را شروع کرد و خوشبختانه با کوشش باشگاه و درایت کادر فنی، بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند. مطمئنم که سپاهان فصل آینده به حقش می رسد و امیدوارم طرفداران با قهرمانی این تیم در فصل آینده مسرور شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ایران پوریان: سپاهان فصل آینده به حقش می رسد، یک فصل دیگر با سپاهانی ها قرارداد دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران پوریان: سپاهان فصل آینده به حقش می رسد، یک فصل دیگر با سپاهانی ها قرارداد دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید