عبور پرسپولیس از استقلال، کاشیما و اولسان

به گزارش حمایت از تولید ملی، پرسپولیس با پیروزی مقابل الریان، علاوه بر صعود به عنوان تیم اول گروه E امتیازات خود را به عدد 125 رساند.

عبور پرسپولیس از استقلال، کاشیما و اولسان

به گزارش گروه ورزشی حمایت از تولید ملی، پیروزی پرسپولیس مقابل الریان نه تنها باعث صعود پرقدرت این تیم به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شد، بلکه از نظر امتیازی نیز باعث صعود چند پله ای سرخ پوشان شد.

سرخ پوشان پایتخت با کسب 15 امتیاز در دور گروهی، در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا امتیازات خود را در تاریخ مسابقات به امتیاز 125 رساندند. جالب این که سپاهان 128 امتیازی بوده و پرسپولیس فقط 3 امتیاز با سپاهان فاصله دارد تا بهترین تیم ایران از نظر امتیاز گیری محسوب گردد.

نکته جالب اینجاست تا قبل از شروع رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس از نظر امتیازی، در تاریخ لیگ قهرمانان 1 امتیاز کمتر از استقلال داشت، اما با 15 امتیازی که در این فصل کسب کرد، حالا 3 امتیاز از استقلال 122 امتیازی بیشتر کسب نموده است. استقلال تنها تیمی نبوده که پرسپولیس پیروز شد از آن بگذرد، بلکه کاشیما و اولسان نیز دیگر تیم هایی بودند که پرسپولیس با کسب پیروزی مقابل الریان پیروز شد از آن ها عبور کند. دو تیم کاشیما و اولسان به ترتیب 123 و 121 امتیازی هستند.

لازم به ذکر است بیشترین امتیاز تاریخ این مسابقات از سوی تیم الهلال کسب شده و این تیم با 10 امتیازی که این فصل کسب کرد، 227 امتیازی شد. بعد از الهلال تیم چونبوک کره با 198 امتیاز دومین تیم پرامتیاز آسیا محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عبور پرسپولیس از استقلال، کاشیما و اولسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور پرسپولیس از استقلال، کاشیما و اولسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید