با سپاهان مسئله ای نداریم، ژاوی دو سال دیگر می توانست بازی کند

به گزارش حمایت از تولید ملی، سروش رفیعی پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس برابر السد قطر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به برد هم دست پیدا کنیم اما متأسفانه شرایط به گونه ای بود که از مرحله گروهی نمی توانستیم صعود کنیم و حذف شده بودیم.

با سپاهان مسئله ای نداریم، ژاوی دو سال دیگر می توانست بازی کند

وی تاکید نمود: اگر در بازی های گذشته امتیازات لازم را بدست آورده بودیم الان یکی از تیم های صعود کننده به دور بعد بودیم ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

رفیعی در مورد دیدار پرسپولیس برابر سپاهان اصفهان هم اضافه کرد: بازی سختی در پیش داریم و می دانیم که باید یک بازی منطقی را از خود ارائه دهیم و بتوانیم به فینال جام حذفی راه پیدا کنیم.

هافبک پرسپولیس تهران در مورد حواشی بوجود آمده در بازی رفت هم توضیح داد: این اتفاقات همواره در فوتبال ما وجود داشته و ما به این مسائل عادت داریم، اگر هم مسئله ای بوده از تمامی هوداران عذرخواهی می کنم ولی تمام تمرکزمان برای پیروز در این بازی است و می خواهیم سپاهان را در اصفهان شکست دهیم.

وی با انتقاد از نیامدن تماشاگران به استادیوم گفت: این طرفداران انتظار بیشتری داشتیم. فکر نمی کردم که به استادیوم نیایند. ما در لیگ برتر قهرمان شده بودیم بنابراین انتظار بیشتری از طرفدارانمان داشیتم.

رفیعی در خاتمه و در مورد خداحافظی ژاوی گفت: با فوتبالی که من از ژاوی دیدم او تا دو سال دیگر هم می توانست بزای کند اما تصمیم بزرگی گرفت و امیدوارم در زندگی غیرفوتبالی اش پیروز باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "با سپاهان مسئله ای نداریم، ژاوی دو سال دیگر می توانست بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با سپاهان مسئله ای نداریم، ژاوی دو سال دیگر می توانست بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید