بتای iOS 16.1 نشانگر درصد باتری را راهی آیفون های بیشتری می نماید

به گزارش حمایت از تولید ملی، یکی از ویژگی های نو iOS 16 این است که بعضی کاربران بعد از سال ها انتظار می توانند نشانگر درصد باتری را مشاهده نمایند. با این حال در حال حاضر کاربران آیفون XR، آیفون 11 و مدل های مینی قادر به مشاهده چنین چیزی نیستند. اما در بتای iOS 16.1 این مشکل رفع شده است.

بتای iOS 16.1 نشانگر درصد باتری را راهی آیفون های بیشتری می نماید

شب گذشته اپل این آپدیت را برای توسعه دهندگان منتشر کرد که در کنار بعضی تغییرات، همین راهیابی نشانگر درصد باتری به آیفون های بیشتر مورد توجه زیادی قرار گرفته است. اپل در رابطه با اینکه چرا در وهله اول این مشخصه را برای مدل های موردنظر ارائه نداده، اظهارنظر نکرده است. در این میان بعضی کاربران بر این باور هستند که این موضوع به رزولوشن پایین تر نمایشگر های آیفون XR و آیفون 11 برمی شود. از سوی دیگر آیفون 12 و 13 مینی هم به علت مقدار کوچک نمایشگر، در بخش فوقانی فضای آزاد زیادی ندارند.

البته نحوه ارائه این مشخصه هم صدای بعضی از کاربران را درآورده است. همانطور که احتمالا می دانید، نشانگر باتری در این حالت نو فقط درصد را نشان می دهد و حتی اگر باتری خالی هم شده باشد، نشانگر باتری را به صورت پر مشاهده می کنید. بنابراین اگر به عدد ارائه شده دقت نکنید، احتمالا فکر می کنید باتری آیفون شما پر است.

از دیگر ویژگی های نو ارائه شده در بتای iOS 16.1 می توانیم به معرفی APIهای نو برای قابلیت Live Activities و جزیره داینامیک مدل های پرو آیفون 14 اشاره کنیم. بر اساس اعلام اپل، نسخه عمومی iOS 16.1 ماه بعدی میلادی برای تمام کاربران منتشر خواهد شد.

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "بتای iOS 16.1 نشانگر درصد باتری را راهی آیفون های بیشتری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بتای iOS 16.1 نشانگر درصد باتری را راهی آیفون های بیشتری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید