علم و تکنولوژی

با پادشاه فیلمبرداری با موبایل آشنا شوید

براساس اطلاعاتی که تا به امروز در خصوص ویژگی های دوربین سامسونگ گلکسی اس 23 فاش شده است، این پرچمدار با وضوح فیلم برداری 8 K و نرخ 30 فریم برثانیه رقیبی نو برای آیفون و پیکسل خواهد بود.

20 آذر 1401

بادوام ترین ماشین های دنیا را بشناسید

بادوام ترین خودرو های دنیا معرفی شدند. تویوتا با 6 محصول و بالاتر از هوندا و جنرال موتورز توانست عنوان بادوام ترین خودروساز دنیا را از آن خود کند.

19 آذر 1401

هواپیمای مرموزی که می گویند اولین بمب افکن نسل ششم جهان است ، عکس

بمب افکن نورتروپ گرومن بی 21 ریدر همزمان توانایی پایش، جمع آوری اطلاعات و حمله به اهداف نظامی را در یک پلتفرم گرد آورده است.

12 آذر 1401

طراحی و ساخت شهر لاکپشتی شناور با ظرفیت 60 هزار سکنه

ابرسفینه آبی یا همان شهر لاکپشتی 8 میلیارد دلاری می تواند بزرگترین سازه ای باشد که تا به امروز ساخته شده است.

4 آذر 1401

فراوری هیدروژن از زباله به عنوان سوخت پاک

به گزارش خبرنگاران به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، محققان از دولت بودجه دریافت نموده و مشغول همکاری با شرکت پاورهاوس انرژی پی ال سی هستند تا هیدروژن را برای مصرف به عنوان یک سوخت پاک بازیافت نمایند. شرکت انگلیسی مذکور در حوزه تولید زباله های غیرقابل...

23 آبان 1401

رتبه پنجم دانشگاههای صنعتی کشور به کرمان رسید

دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته رتبه پنجم در شاخص فناوری و نوآوری را در بین دانشگاه های صنعتی کشور کسب کرد.

19 آبان 1401

ردمی نوت 12؛ یک میان رده شاخص با شارژر 210 واتی

چندین گزارش ادعا نموده بودند که شیائومی گوشی های شاخص سری Redmi Note 12 را تا سرانجام ماه جاری در چین عرضه خواهد نمود. امروز، سازنده چینی تاییدیه رسمی مبنی بر رونمایی از سری نوت 12 در ساعت 19 (به وقت محلی) 27 اکتبر (5 آبان ماه) در بازار داخلی چین منتشر کرد.

3 آبان 1401

ترک تحصیل دختران در مقطع متوسطه کمتر از پسران است

معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در حوادث اخیر هیچ دانش آموزی اخراج نشده است.

18 مهر 1401

از رابطه میان خستگی و بیماری ام اس تا افزایش جمعیت سالمندان در آینده نزدیک

اگر پیروز به رصد اخبار علمی و پزشکی نشده اید، در این بسته بهترین اخبارپزشکی از نگاه کاربران را دنبال کنید.

13 مهر 1401

خطر لخته شدن خون پس از کووید 19 بالا است

بر اساس یک مطالعه نو افرادی که مبتلا به کووید 19 شدند، تقریباً یک سال بعد در معرض خطر بیشتر لخته شدن خون خطرناک قرار داشتند.

2 مهر 1401

نتایج آزمون وکالت اعلام شد

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری سال 1401 (مربوط به نوبت پذیرش سال 1400) خبر داد.

1 مهر 1401

بتای iOS 16.1 نشانگر درصد باتری را راهی آیفون های بیشتری می نماید

یکی از ویژگی های نو iOS 16 این است که بعضی کاربران بعد از سال ها انتظار می توانند نشانگر درصد باتری را مشاهده نمایند. با این حال در حال حاضر کاربران آیفون XR، آیفون 11 و مدل های مینی قادر به مشاهده چنین چیزی نیستند. اما در بتای iOS 16.1 این مشکل رفع شده است.

27 شهریور 1401

حضور درخشان شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه بین المللی مشهد

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در حالی برگزار گردید که با استقبال قابل توجه مخاطبان و بازدیدکنندگان همراه بود.

23 شهریور 1401

فواید طبیعت گردی در زندگی روزمره و نحوه برنامه ریزی برای آن

تصور کنید بعد از یک روز شلوغ در محل کار در راستا برگشت به خانه در ساعت اوج ترافیک اعصابتان به هم ریخته، همه جا ماشین و صدای بوق است، حس می کنید آمپرتان بالا رفته و با این اوضاع جوش آوردنتان نزدیک است. ناگهان پشت چراغ قرمز، نگاهتان به غروب خورشید می افتد...

21 شهریور 1401

معرفی هتل آدالیا الیت لارا در آنتالیا ، 5 ستاره

هتل آدالیا الیت لارا (Adalya Elite Lara Hotel) با در اختیار گذاشتن ساحلی خصوصی و امکاناتی مدرن از مهمانان شهر آنتالیا پذیرایی شایسته ای را به عمل می آورد. با اقامت در هتل آدالیا الیت لارا این فرصت را خواهید داشت تا در کنار خدمات دهی بی نظیر کارکنان هتل از امکاناتی...

11 شهریور 1401

چرا گوشی همراه شما داغ می نماید؟

در این مطلب به بیان نکاتی در مورد علل داغ کردن بیش از حد گوشی همراه پرداخته شده است.

7 شهریور 1401

بسته اینترنت ایرانسل برای خبرنگاران فعال شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این هدیه که یک بسته 200 گیگابایتی و با اعتبار یک ساله است، از روز پنجشنبه 27 مرداد 1401، برای لیست خبرنگاران ایرانسلی، فعال شده است.

30 مرداد 1401

فهرست قیمت 40مدل ساعت سیتیزن زنانه بسیار با کیفیت و شیک

سیتیزن با کیفیت و تجربه ای که دارد ، خطوط مدرن و ظریف را در یک ساعت واحد با مدل هایی ترکیب می نماید که آینده مدل های ساعت های زنانه را روشن سازد. سیتیزن به عنوان یک برند جهانی با نوآوری های خود در زمینه ساعت ، توانسته نامی برای خود دست و پا کند. انواع ساعت...

26 مرداد 1401

افتتاح موزه جالب عکس های سلفی

موزه عکس های سلفی به زودی در لس آنجلس افتتاح خواهد شد. ببینید در این موزه چه خبر است.

20 مرداد 1401

گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ در بیش از 70 ترکیب رنگی عرضه خواهد شد

ظاهراً سامسونگ تأیید نموده که نسخه Bespoke ادیشن گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ 4 در بیش از 70 ترکیب رنگی عرضه خواهد شد تا کاربران بتوانند مطابق با سلیقه خود از بین رنگ های ارائه شده دست به انتخاب بزنند.

12 مرداد 1401
تعداد: (258)