نرم افزار و اپلیکیشن

بسته اینترنت ایرانسل برای خبرنگاران فعال شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این هدیه که یک بسته 200 گیگابایتی و با اعتبار یک ساله است، از روز پنجشنبه 27 مرداد 1401، برای لیست خبرنگاران ایرانسلی، فعال شده است.

30 مرداد 1401

آموزش 8 روش عالی کاهش پینگ بازی های آنلاین

هیچ چیز بدتر از این نیست که وسط بازی آنلاین با دوستان خود باشید و اینترنت قطع گردد یا آغاز به لگ و تاخیرهای زیادی کند که عملا تمام لذت بازی را از بین ببرد. انجام بازی هایی که به اینترنت احتیاج دارند؛ به معنی اعتماد به اتصال میان مودم و روتر با کامپیوتر...

29 تیر 1401

غول آخرهای بزرگ الجثه؛ چشم انداز ای شگفت انگیز و هولناک یا کابوسی برای گیم پلی؟

آیا برایتان پیش آمده که به جنگ غول آخری (Boss) که هم قد یک ساختمان است بروید و وجودتان سرشار از ذوق و هیجان گردد؟

27 تیر 1401

چگونه سریال نمایش کاپ هِد! عصر طلایی انیمیشن را به روزگار مدرن می آورد؟

پس از انتشار بازی ویدیویی نمایش کاپ هِد! (Cuphead) در سال 2017، این موجود کله فنجانی عجیب به سرعت به یک کلاسیک فوق العاده در دنیای انیمیشن تبدیل شد. انیمیشن سریالی نمایش کاپ هِد با اقتباس از بازی کامپیوتری به همین نام محصول استودیو ام دی اچ آر (MDHR) است که در آن...

14 تیر 1401

10 فناوری برتر که از شبکه 5G استفاده می نمایند

فناوری 5 G یکی از فناوری های است که در آینده از آن بیشتر استفاده خواهد شد و بیشتر از آن خواهیم شنید.

25 خرداد 1401

سونی سرویس پلی استیشن پلاس را متحول می کند

بالاخره پس از شایعه های مختلف و پس از گذر چند ماه از گزارش جیسون شرایر درباره سرویس اشتراکی تازه پلی استیشن که با نام رمز اسپارتاکوس شناخته می شود و قرار بود تحولاتی در پلی استیشن پلاس و سرویس های اشتراکی پلی استیشن ایجاد کند، سونی به صورت رسمی جزئیات...

16 خرداد 1401

قیمت روز گوشی موبایل 21 بهمن

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 21 بهمن را مشاهده می کنید.

4 خرداد 1401

ابزارهای موردنیاز برای ساخت قالب پلاستیک

روش قالب گیری تزریق پلاستیک، یکی از رایج ترین شیوه ها برای فراوری قطعات پلاستیکی است. بسیاری از محصولاتی که امروزه به راحتی از آن ها استفاده می کنیم و تهیه کردنشان آسان بوده و قیمت کمی هم دارند، به همین روش فراوری شده اند.

20 اردیبهشت 1401

گوگل سومین و آخرین نسخه از بتای اندروید 12L را منتشر کرد

گوگل نسخه سوم و نهایی بتای سیستم عامل اندروید 12L را منتشر کرد. این نسخه ویژه سیستم عامل برای دستگاه های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ ساخته شده است، از این رو نام اندروید 12L (به عبارت دیگر، L از کلمه Large گرفته شده است) برای آن در نظر گرفته است. نسخه نهایی اندروید...

5 اردیبهشت 1401

نقش تکنولوژی در صنعت گردشگری

دنیای امروز ما پر از تکنولوژی شده است؛ ممکن دست در همین لحظه در جیب شما باشد یا در حال خواندن این مقاله در دستان شما باشد. صنعت گردشگری نیز نهایت بهره را از تکنولوژی برده است که در ادامه به آن می پردازیم.

26 بهمن 1400

سونی شاید یک دسته پلی استیشن برای گوشی های هوشمند بسازد

طبق طرح های ثبت شده ای که به تازگی عرضه شده سونی در حال کار روی یک کنترلر برای گوشی های هوشمند است. طرح عرضه شده موبایل را در میان و در دو طرف آن دستگاهی مشابه یک کنترلر را نشان می دهد. این طراحی بسیار مشابه نینتندو سوییچ است.

16 دی 1400

تصاویر ویندوز 11 لو رفت؛ طراحی جدید رابط کاربری و منوی استارت را ببینید

ساعاتی قبل اسکرین شات های ویندوز 11 منتشر شد که در این تصاویر شاهد جزئیات بخش های مختلف رابط کاربری این سیستم عامل از جمله منوی استارت جدید آن هستیم. روی هم رفته رابط کاربری و منوی استارت ویندوز 11 تا حد زیادی یادآور ویندوز 10X هستند. مایکروسافت در ابتدا...

21 تیر 1400

آیا خریدن آیفون 11 پرو مکس در سال 2021 منطقی است؟

آیفون 11 پرو مکس یکی از بهترین گوشی هایی بود که در سال 2019 به عنوان پرچم دار اپل راهی بازار شد. اما سوال اینجاست که آیا خرید این گوشی با وجود گوشی های سری آیفون 12 هنوز هم منطقی است؟

2 تیر 1400

طرح اولیه خودرویی که مواد آلاینده هوا را پاک می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، طرح اولیه یک خودروی خودران برقی ارائه شده که می تواند آلایندگی ایجاد شده توسط خودروهای برقی را جمع آوری کند و در عوض هوای تمیز بجای بگذارد.

1 خرداد 1400

هدایت اشتباه گوگل مپ داماد اندونزیایی را به دردسر انداخت (فیلم)

اشتباه گوگل مپ در نشان دادن آدرس این بار موجب دردسری بزرگ برای داماد بخت برگشته اندونزیایی شد.

18 اردیبهشت 1400

جهت قهرمانی دختران شطرنجباز ایران درآسیا با مچ گیری از مغول ها

به گزارش خبرنگاران، مسابقات شطرنج قهرمانی زیر 14 سال آسیا اولین رویدادی بود که شطرنج بازان ایران در سال 1400 در آن شرکت کردند. این رقابت ها طی روزهای 7 تا 9 فروردین ماه به صورت آنلاین برگزار گردید.

11 اردیبهشت 1400

بازدید نوروزی برج میلاد از اول فروردین و با خرید صرفا آنلاین بلیط خبرنگاران

برج میلاد اظهار داشت که به منظور سلامت عمومی شهروندان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، در ایام نوروز بلیت بازدید از این مجموعه به تعداد محدود و صرفا به صورت آنلاین و براساس زمانبندی به فروش می رسد.

20 فروردین 1400

خبرنگاران پژوهش سرای دانش آموزی معلم ناحیه یک کرج حائز رتبه برتراستانی شد

کرج- خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: براساس نتایج اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش ، پژوهش سرای دانش آموزی معلم آموزش و پرورش ناحیه یک کرج پیروز به کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد برنامه های پژوهش سراهای دانش آموزی این استان درسال 99-98 شد. ...

24 اسفند 1399

خبر خوش برای دیابتی ها، توزیع انسولین ارزان از فردا با کارت ملی

خبرنگاران:مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو اعلام نمود از فردا 3 آبان توزیع 600 هزار انسولین قلمی در داروخانه ها با قیمت های ارزان تر نسبت به قبل شروع می گردد.

5 آذر 1399

قابلیت جدید گوگل در پیدا کردن موزیک مورد علاقه کاربر

گوگل پایان قابلیتی را برای یافتن آهنگی که مرتب در ذهن کاربر تکرار می گردد اما هیچ کلمه ای از آن را به خاطر ندارد، عرضه کرد.

4 آذر 1399
تعداد: (42)