بازدید نوروزی برج میلاد از اول فروردین و با خرید صرفا آنلاین بلیط خبرنگاران

به گزارش حمایت از تولید ملی، برج میلاد اظهار داشت که به منظور سلامت عمومی شهروندان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، در ایام نوروز بلیت بازدید از این مجموعه به تعداد محدود و صرفا به صورت آنلاین و براساس زمانبندی به فروش می رسد.

بازدید نوروزی برج میلاد از اول فروردین و با خرید صرفا آنلاین بلیط خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی حمایت از تولید ملی، مجموعه برج میلاد در ایام نوروز پذیرای بازدیدکنندگان و شهروندان خواهد بود و به منظور رفاه حال شهروندان، بلیت بازدید از طبقات مختلف برج میلاد شامل سکوی دید باز، موزه مشاهیر، سکوی دید بسته، گنبد آسمان فقط بصورت آنلاین به فروش می رسد.

علاقه مندان به بازدید از مجموعه فرهنگی- هنری برج میلاد از ابتدای نوروز1400 می توانند با مراجعه به سایت برج میلاد (www.miladtower.tehran.ir)، سایت تهران من (www.my.tehran.ir)، اپلیکیشن های تاپ و شاپ نسبت به خرید آنلاین بلیت برای بازدید در زمان مورد نظر اقدام کنند.

ساعت بازدید از مجموعه برج میلاد از ابتدای فروردین ماه از ساعت 9 الی 19 خواهد بود و برای رعایت فاصله اجتماعی بازدیدکنندگان فقط در ساعاتی که روی بلیط شان درج شده است می توانند از برج میلاد بازدید کنند.

گفتنی است که هر بلیت خریداری شده برای هر سانس صرفاً برای همان سانس قابل استفاده خواهد بود و امکان هیچگونه تغییری در سانس بلیت خریداری شده وجود ندارد.

گردشگران محترم ضروری است تا چند دقیقه قبل از آغاز زمان ذکر شده در بلیط، در محل ورودی برج حضور داشته باشند.

استفاده از ماسک در طول بازدید از برج میلاد ضروریست و مجموعه برج میلاد از پذیرفتن افراد بدون ماسک معذور است.

بر اساس گزارش روابط عمومی برج میلاد، این مجموعه در روز شنبه 30 اسفند ماه تعطیل است و بازدید از برج میلاد از روز اول فروردین ماه از ساعت 9 الی 19 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازدید نوروزی برج میلاد از اول فروردین و با خرید صرفا آنلاین بلیط خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید نوروزی برج میلاد از اول فروردین و با خرید صرفا آنلاین بلیط خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید